| کد مطلب: ۱۰۳۰۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

سارق پراید بازداشت شد
بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف پراید سرقتی به‌همراه دستگیری سارق آن در حین گشت‌زنی عوامل منطقه ۲۱ پلیس راهور فاتب در محدوده بزرگراه شهید فهمیده به غرب پل فردیس خبر داد. سرهنگ علی‌اصغر شریفی گفت: عوامل منطقه ۲۱ پلیس راهورتهران بزرگ، در حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود در محدوده بزرگراه شهید لشکری به غرب بعد از پل صنایع هوایی پس از استعلام سواری پراید متوجه سرقتی‌بودن خودرو می‌شوند. سرهنگ شریفی افزود: به‌محض اینکه مشخص شد سواری پراید سرقتی است راننده که سارق خودرو بود به محض دیدن تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ متواری که این خودرو در بزرگراه شهید فهمیده به غرب پل فردیس متوقف و با ممانعت از فرار سارق وی به‌همراه خوردوی سرقتی پس از تنظیم صورتجلسه‌ای تحویل کلانتری شد تا پس از سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهورتهران بزرگ از شهروندان خواست با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رهاشده و صاحب آن‌را نمی‌شناسند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نموده تا پس از استعلام در صورت سرقتی‌بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو به مالک آن تحویل شود.
دستگیری 3 سارق سابقه‌دار
فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی از دستگیری 3 سارق سابقه‌دار با 85 فقره سرقت در بجنورد خبر داد. سردارسعید مطهری‌زاده اظهارداشت: در پی اعلام چندین مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این استان قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان محل اختفای سارقان مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه 3 سارق سابقه‌دار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 85 فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: سرقت از منزل، مغازه، خودرو و موتورسیکلت از جمله سرقت‌های انجام شده توسط این افراد بود. این مقام ارشد انتظامی در استان یاد‌آور شد: در روند رسیدگی به این پرونده 12 مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند. سردار مطهری‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان می‌خواهیم تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
سارق حرفه‌ای به‌دام افتاد
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق منزل با اعتراف به 26 فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد. سردار عبدا... حسنی، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل به یک شیوه و شگرد در شهرستان شاهرود، موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی این استان قرارگرفت. وی با اشاره به چند روز تلاش بي‌وقفه ماموران، افزود: ردپای فردی جوان و سابقه‌دار در این سرقت‌ها کشف و با هماهنگی مراجع قضائی، سارق سابقه‌دار در مخفیگاه خود غافلگیر و در بازرسی از محل مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد. سردار حسنی از انتقال متهم به پلیس آگاهی شهرستان خبر داد و عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده از سارق، متهم به 26 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد. فرمانده انتظامی سمنان تصریح کرد: سارق انگیزه خود را تامین هزینه اعتیاد به موادمخدر اعلام داشت و با وثیقه 30 میلیارد ریالی، روانه زندان شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار