| کد مطلب: ۱۰۳۰۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

کرایه تاکسی
هرچه به آخر سال نزدیک می‌شویم کرایه تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی نه تنها در کلانشهر تهران بلکه در شهرستان‌ها نیز افزایش می‌یابد. چرا مسئولان رسیدگی نمی‌کنند. مگر قرار نیست که سالی یک بار اضافه شود با این کار دو بار افزایش قیمت تا آخر سال داریم.
یک شهروند از تهران
هرس کردن درختان
از شهرداری منطقه 16 تقاضا داریم درختانی که در این منطقه وجود دارد را هرس کند چون شاخه‌های خشک باعث مشکلات زیادی برای اهالی این منطقه به وجود آورده است، چون اکثر خیابان‌های منطقه 16 درختان بسیاری دارد که احتیاج به هرس کردن دارد.
اصغری از تهران
جمع‌آوری موش‌ها
از شهرداری‌ها تقاضا داریم برای ریشه کن کردن موش‌ها فکر اساسی صورت گیرد. افزایش بیش از حد موش‌ها در مناطق شهرداری علی‌الخصوص در مناطق جنوب شهر باعث آزار شهروندان و مریضی می‌شود.
سعیدی از تهران
روزنامه‌فروشی
از شهرستان صومعه‌سرا تماس می‌گیرم. تعداد کیوسک‌های روزنامه‌فروشی در این شهرستان متناسب با جمعیت آن نیست. همچنین روزنامه به تعداد کافی در این منطقه توزیع نمی‌شود. لطفا رسیدگی شود.
ملک‌زاده از صومعه سرا
گرانی ماشین
بازار ماشین در حال حاضر واقعا خیلی داغ است و کسی هم نیست جلوی این گرانی‌های سرسام‌آور را بگیرد. از مسئولان تقاضا داریم کسانی که باعث اینطور گرانی‌ها هستند و جامعه را به شلوغی و متشنجی در می‌آورند بازداشت کنند که لااقل بقیه به حساب خود پی ببرند. پرایدی که از لحاظ ایمنی اصلا قابل اطمینان نیست و قیمت آن بیست میلیون بود در حال حاضر دویست میلیون شده است یک خانواده ضعیف چطور می‌توانند یک ماشین خریداری کنند به داد مردم برسید؟
یک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار