| کد مطلب: ۱۰۳۰۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

واکنش به اظهارات نماینده دادستان
حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور سابق به سخنان نماینده دادستان در اولین دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت قطعه‌سازی کروز واکنش نشان داد. او نوشت: اینجانب هیچگونه آشنایی و ارتباطی با شرکت قطعه‌سازی کروز نداشته و آن را نمی‌شناسم. بنابراین ادعای دریافت مبلغی توسط اینجانب از مدیران شرکت مذکور بابت انتخابات مجلس، کاملاً بی‌اساس و بدین وسیله تکذیب می‌شود.
واکنش عجیب وزیر ورزش
وزیر ورزش و جوانان در مورد حضور برخی دخترهای اینفلوئنسر با حجاب و آرایش خاص، به وزارت ورزش جهت ترویج ازدواج گفت: وزارت ورزش در این مورد دعوتی انجام نداده بود. موسسه مذکور درخواست داشت که جلسه آنها در ساختمان وزارت ورزش انجام شود و در آن برنامه‌ریزی ساختمان جوانان انتخاب شد و من هم پس از آن برخی عکس‌ها را دیدم که ربطی به آن جلسه نداشت. من در آن موقع در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس بودم.
تجمع کارگران ساختمانی
عده‌ای از کارگران و استادکاران ساختمانی دیروز مقابل مجلس شورای اسلامی حاضر شدند تا مطالبات خود را با نمایندگان مجلس درمیان بگذارند. حذف سهمیه بیمه کارگران ساختمانی و تایید نهایی اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی توسط نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس و بیمه تمامی کارگران و استادکاران ساختمانی که در نوبت بیمه هستند، مهم‌ترین خواسته کارگران است.
پیام جالب سردار آزمون
سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه زنیت، سال‌هاست که با صفا هادی، بازیکن تیم‌ملی عراق رابطه حسنه و خوبی دارد. این دو پیش از این بار‌ها همدیگر را با لفظ برادر خطاب کرده و شایعه شده که ارتباط خانوادگی با همدیگر دارند. این رابطه خوب را در تمامی تقابل‌های تیم‌ملی با عراق هم نزد این دو بازیکن می‌شود دید. ضمن اینکه حضور صفا هادی در لیگ روسیه هم به قوی‌تر شدن این ارتباط دوستانه کمک کرد.
تعریف وزیر کشور از زنان مجرد قطعی
احمد وحیدی وزیر کشورگفت : بیش از ۴ میلیون زن سرپرست خانوار داریم. زنانی که همسرشان فوت شده، زنان مطلقه، زنانی که تجرد قطعی دارند، زنان بدسرپرست که همسر از کار افتاده یا زندانی و فراری دارند، زن سرپرست خانوار محسوب می‌شود. زنانی که به ۴۵، ۵۰ و ۵۵ سال رسیده و مجرد باشند، مجرد قطعی محسوب می‌شوند.
در تصادفات با آهن‌پاره مواجهیم
رئیس پلیس راهورگفت: آقای سازمان استاندارد چند بار در خط رفتی و تست تصادف را شاهد بودی؟ چرا فرافکنی می‌کنید؟ اگر بخواهیم کروکی ۱۱ ساله را تحلیل کنیم و بگوییم چند کیسه هوا باز شده که خیلی به ضرر خودروسازها خواهد شد. در تصادفات غالباً با یک آهن‌پاره مواجهیم. چرا در بهبهان باید سه پراید و یک سمند آتش بگیرد؟ این خودروها تی‌ان‌‌تی نداشتند که منفجر شوند، گمان می‌کنم خودروسازها مزاح کرده و می‌گویند مردم با زاویه مناسب تصادف کنند.
برف و کولاک ترکیه
برف و کولاک در ترکیه باعث شده تا مهدی طارمی در این کشور گیر کند. وی تا الان نتوانسته پروازی پیدا کند تا به تهران بیاید و به اردوی تیم‌ملی قبل از بازی پنجشنبه مقابل عراق ملحق شود. به نظر می‌رسد این کولاک در ترکیه بازی تیم‌ملی کره جنوبی با لبنان همگروهان ایران در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را تحت‌الشعاع قرار داده است.
انگلیس ایران را تهدید کرد
لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس گفت: مذاکرات وین فوری است و پیشرفت به اندازه کافی سریع نبوده است. ما به همکاری نزدیک با متحدان خود ادامه می‌دهیم، اما مذاکرات به بن‌بست خطرناکی نزدیک می‌شود. ایران اکنون باید انتخاب کند که آیا می‌خواهد توافقی را نهایی کند یا مسئول فروپاشی برجام (توافق هسته‌ای) باشد و اگر برجام فرو بپاشد، همه گزینه‌ها روی میز است.
حقوق سربازان افزایش یافت
میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه: طبق مصوبه دیروز ما در کمیسیون تلفیق، حداقل حقوق سربازان در سال آتی به ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خواهد رسید. ‏حقوق ماهیانه سربازان متاهل نیز ۵ میلیون تومان خواهد شد. ‏به طور میانگین، حقوق سربازان نسبت به امسال سه برابر می‌شود تا بخشی از آلام این عزیزان التیام یابد.
واکنش وزیر علوم به اخراج اساتید
وزیر علوم در واکنش به اخراج برخی از اساتید اظهار داشت: روند جذب اعضای هیات علمی و تبدیل وضعیت آنها و ارتقای هیات علمی آنها یک روش علمی و سیستماتیک است که در هر دانشگاه انجام می‌شود. محمدعلی زلفی‌گل افزود: ورود به استقلال دانشگاه‌ها شاید درست نباشد. هر دانشگاهی استقلال، سیستم اداری و الزامات خاص خود را دارد. باید به استقلال دانشگاه تهران احترام بگذاریم. اگر مواردی باشد، می‌تواند توسط ذینفعان مورد پیگیری قرار بگیرد.
دستگیری دزد پیرمرد‌ها در قم
بازپرس شعبه ۵ دادسرای عمومی و انقلاب قم از دستگیری ۲ متهم به سرقت از پیرمرد‌ها خبر داد. اسماعیلیان گفت: این دو متهم در شهر‌های مختلف از جمله تهران، قم، اصفهان، اهواز، شیراز، کرج، کرمان و... اقدام به سرقت از افراد مسن و سالخورده می‌کردند. وی با بیان اینکه این دو نفر از بیش‌از ۴۰ نفر به همین روش دزدی کرده‌اند، افزود: متهمان با خرید نسکافه و حل کردن مقدار زیادی قرص خواب‌آور در آن اقدام به مسمومیت افراد
می‌کردند.
بازداشت مدیر متخلف شهرداری تهران
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از بازداشت رئیس اداره بازیافت یکی از مناطق تهران خبر داد. داوود گودرزی در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: «رئیس اداره بازیافت یکی از مناطق تهران بازداشت شد.» گودرزی همچنین نوشت: «درکنار برخورد با مدیران متخلف، اصلاح فرایند معیوب پیمانکاری در دستور کار است.» مدتی پیش نیز معاون خدمات شهری این منطقه برکنار شده بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار