| کد مطلب: ۱۰۳۰۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد

با «طارمی» برخورد شد، اما به «کنعانی‌زادگان» پاداش دادیم!

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: عراق همیشه گربه‌سیاه ما بوده اما در 2 مسابقه آخر توانستیم این تیم را راحت شکست بدهیم و آن ذهنیت گذشته را نسبت به این تیم تغییر بدهیم.
دیدار با عراق
رسول کربکندی در مورد دیدار با تیم‌ملی با عراق اظهارداشت: تیم عراق همیشه گربه‌سیاه ما بوده اما در 2 مسابقه آخری که با این تیم داشتیم توانستیم این تیم را راحت شکست بدهیم و آن ذهنیت گذشته را نسبت به این تیم تغییر بدهیم. پنجشنبه هم به در ورزشگاه آزادی تماشاگر خواهیم داشت البته اگر این برنامه به‌هم نخورد. حضور تماشاگران هم می‌تواند برای تیم حریف مشکل ایجاد کند. البته سبک فوتبال عراق به‌گونه‌ای است که با فوتبال ما همخوانی ندارد.
رسیدن به گل
وی افزود: عراق به‌طور طبیعی در این مسابقه دفاعی بازی خواهد کرد و مبنای کارش را بر روی ضدحمله قرار می‌دهد. دو تیم نسبت به گذشته شناخت بیشتری از هم دارند و اگر مراقب نباشیم ممکن است عراق برای‌مان دردسرساز شود. با این حال اگر بتوانیم خیلی زود به گل برسیم عراقی‌ها مطابق میل ما بازی خواهند کرد و برای جبران گل خورده باز بازی خواهند کرد و همین مساله فضای لازم را در اختیار خط‌حمله ما قرار می‌دهد. خط‌حمله‌ای که بازیکنان خوب و درجه اولی هم در اختیار دارد. با این حال هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. سابقه داشته عراق در کشورمان هم برای ما مشکل‌ساز شده است.
حضور تماشاگران
سرمربی اسبق تیم ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه حضور تماشاگران چقدر می‌تواند در این بازی به سودمان باشد، گفت: حضور تماشاگر هم عیب دارد هم حسن، تماشاگران می‌توانند برای برای بازیکنان استرس ایجاد کنند البته تعداد تماشاگران زیاد نیست از سویی دیگر هم می‌تواند روحیه بازیکنان را بهتر کند و در کل امیدوارم حضور تماشاگران در این مسابقه برای تیم‌ملی مبارک و میمون باشد و بتوانیم با شکست‌دادن عراق صعودمان را به جام‌جهانی قطعی کنیم. با قطعی‌شدن صعود به جام‌جهانی در مسابقات دیگر می‌توانیم به بازیکنان دیگر میدان بدهیم. بازیکنان خوبی داریم که فرصت بازی پیاده نکرده‌اند و بعداز قطعی‌شدن صعود می‌توانیم به آنها بازی بدهیم.
کرونا در اردو!
کربکندی در مورد کرونایی‌شــدن احمد نوراللهی و غیبتش در مسابقه با عراق بیان داشت: نوراللهی برای تیم‌ملی بازی‌های خوبی انجام داده اما هنوز نتوانست به سطح آمادگی قبل از رفتن از لیگ ایران برسد. بازیکنان ما که به لیگ‌های عربی می‌روند دچار افت می‌شوند. ما بازیکنان خوب زیادی داریم که می‌توانند جای بازیکنان غایب را به‌خوبی پرکنند. هیچ مربی این همه بازیکن خوب در اختیار نداشته است.
حاشیه‌ها
وی در مورد دعوت از حسین کنعانی‌زادگان بعداز حواشی که از سوی او ایجاد شد، عنوان کرد: سرلوحه همه کارهای ما اخلاق و برنامه‌های اخلاقی است. وقتی بازیکنی مرتکب اشتباه می‌شود حداقل نباید به او پاداش بدهیم. در این ماجرا اصول را فدای نتیجه کردیم و وقتی با مهدی طارمی در تیم‌ملی آنگونه برخورد شد نباید با کنعانی‌زادگان چنین رفتاری می‌شد. حداقل این بازیکن نباید در یک اردوی تیم‌ملی دعوت می‌شد. در این ماجرا اصول را فدا کردیم به‌خصوص اینکه گفته می‌شد کنعانی‌زادگان به این اردوی تیم‌ملی دعوت نمی‌شود. به‌هر حال امیدوارم تیم‌ملی صعودش را به جام‌جهانی قطعی کند و این مساله باعث روند موفقیت‌آمیز فوتبال‌مان شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار