| کد مطلب: ۱۰۳۰۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

دپو محموله موادمحترقه
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی انبار دپو 97هزار و 455 عدد موادمحترقه غیرمجاز و قاچاق در منطقه شاهین‌ویلا کرج خبر داد. سرهنگ محمد معظمی‌گودرزی بیان داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر تهیه و توزیع موادمحترقه غیرمجاز توسط افرادی در سطح شهرستان‌های فردیس و کرج، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس قرارگرفت. وی افزود: پس از بررسی‌های لازم واطمینان از صحت موضوع ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار دپو موادمحترقه در منطقه شاهین‌ویلا کرج شده و با هماهنگی مقام قضائی جهت بازرسی به محل اعزام شدند. این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، اظهارداشت: در بازرسی از انبار موردنظر 97 هزار و 455 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و قاچاق کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان البرز درپایان ضمن تشکر از شهروندان به‌دلیل همکاری با پلیس، از آنان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را با فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.
انهدام باند قاچاق سلاح
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف 15 قبضه سلاح جنگي و شکاری غیرمجاز در شهرستان ارومیه، خبر داد. سرهنگ ایرج حسنخانی اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح شهرستان ارومیه رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي انتظامی استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند همه اعضای این باند را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی؛ در یک عملیات ضربتی در ورودی شهر خودروهای قاچاقچیان را توقیف کنند. جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از خودروهای متهمان؛ 14 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه کلت‌جنگی کشف که در این راستا4 متهم دستگیر و 2 دستگاه پژو و پراید توقیف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. سرهنگ حسنخانی در پایان خاطرنشان کرد: پليس به‌طور جدی با عاملان فروش سلاح غيرمجاز برخورد خواهد کرد. وی از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اينگونه موارد موضوع را با پليس از طريق سامانه 110 در ميان بگذارند.
کشف تریاک از تویوتا
فرمانده انتظامي استان خراسان‌جنوبی از کشف 319 كيلو و 500 گرم تریاک در بازرسي از يك تویوتا کمری در شهرستان سربیشه خبر داد. سردار ناصر فرشيد اظهارداشت: ماموران انتظامي شهرستان سربیشه اطلاعاتی مبنی بر حمل موادمخدر توسط سوداگران مرگ در محورهاي فرعي این شهرستان دریافت کردند كه تیم‌های عملیاتی مبارزه با موادمخدر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وي افزود: ماموران هنگام کنترل محورهاي فرعي در شهرستان سربیشه به یک خودروي تویوتاکمری كه با سرعت در حال حركت بود مشکوک و به این خودرو دستور ايست داده که راننده با مشاهده ماموران بر سرعت خودرو افزوده و متواری شد. فرمانده انتظامي استان خراسان‌جنوبي بیان کرد: ماموران خودروي حامل موادمخدر را تعقيب و با اقدامات پليسي آن را متوقف کردند كه در بازرسي از این خودرو 319 كيلو و500 گرم ترياك كشف شد. سردار فرشيد تصريح كرد: ماموران در ادامه عملیات یک سواری پژو 405 که خودروی حامل موادمخدر را اسکورت می‌کرد توقیف کردند که در مجموع این عملیات 2 خودرو توقيف و 3 متهم دستگیر و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند. اين مقام ارشد انتظامي به قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ هشدار داد: پلیس به‌صورت شبانه روزی با چشمانی بیدار تحرکات اشرار و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می‌کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت عمومي را نخواهد داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار