| کد مطلب: ۱۰۳۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

«غنی» در صحت و سلامت است
برادر اشرف غنی اخبــار در مورد وضعیت سلامت برادرش را رد کرده و تاکید کرد که او در صحت و سلامت است. به گزارش ایسنا، حشمت غنی، برادر اشرف غنی، رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در حساب توئیتری خود نوشت: دکتر اشرف غنی در صحت و سلامت است، شایعات در مورد بیماری وی ساخته شده توسط برخی شخصیت‌های مشکوک است. سیاستمدار افغانستان، رئیس شورای‌عالی کوچی‌ها و برادر اشرف غنی در پی انتشار خبری در سایت روزنامه «کابل‌تایمز» مبنی بر سکته‌مغزی او با انتشار توئیتی اعلام کرد: اشرف غنی در صحت و سلامت است. پیش‌تر سایت روزنامه کابل‌تایمز خبر سکته‌مغزی اشرف غنی را اعلام کرده بود منابع بی‌بی سی نیز آن را تایید کرده‌اند.
تعلیق فعالیت سیاسی «سعد حریری»
رئیس جریـــان المستقبل و نخست‌وزیر پیشین لبنان اعلام کرد که فعالیت سیاسی خود را به حالت تعلیق درآورده است و در انتخابات پارلمانی این کشور شرکت نخواهد کرد. به گزارش مهر به نقل از النشره، سعد حریری رئیس جریان المستقبل و نخست‌وزیر پیشین لبنان اعلام کرد که فعالیت سیاسی خود را به حال تعلیق درآورده است و در انتخابات پارلمانی این کشور شرکت نخواهد کرد. وی افزود: از باب تحمل مسئولیت و به‌خاطر اینکه من قانع شدم که با توجه به سرخوردگی بین‌المللی و دودستگی داخلی، رخداد و تحول مثبتی برای لبنان رقم نخواهد خورد؛ بنابراین، فعالیت سیاسی خود را به‌حال تعلیق در می‌آورم و از جریان المستقبل هم می‌خواهم که گامی مشابه بردارد. من در انتخابات شرکت نخواهم کرد. سعد حریری تاکیدکرد: ما در خدمت مردم و کشور هستیم اما تصمیم ما تعلیق هرگونه نقش مسئولیت مستقیم در دولت و پارلمان و به طور کلی در سیاست است.
«بایدن» در سراشیبی عدم محبوبیت
در یک نظرسنجی تازه، اکثـــریت رای‌دهندگان آمریکایی معتقدند که رئیس‌جمهوری این کشور در میان تنش‌ها با چین و روسیه و مسائل داخلی مانند تورم، توانایی مدیریت مشکلات فزآینده را ندارد. میزان محبوبیت جوبایدن، در نظرسنجی جدید «هاروارد کپس- هریس» به ۳۹ درصد کاهش یافته است. ۱۸ درصد رای‌دهندگان ابراز رضایت کامل کردند و ۲۱ درصد دیگر اعلام کردند که تا حدودی از عملکرد وی رضایت دارند. این در حالیست که ۵۳ درصد از رای‌دهندگان عملکرد بایدن را کاملا یا تاحدودی ضعیف ارزیابی کردند. درواقع محبوبیت بایدن 6 درصد کاهش یافته است؛ او همچنین در حال حاضر کمترین میزان محبوبیت را از ماه مارس سال گذشته و آغاز این نظرسنجی‌ها دارد. ۵۴درصد از رای‌دهندگان در این نظرسنجی گفتند که بایدن توانایی مدیریت مسائل مهم بین‌المللی مانند دفاع از اوکراین در برابر روسیه و تایوان در برابر چین را ندارد. این نظرسنجی در میان تشدید تنش‌های آمریکا با چین و روسیه انجام شد. میزان محبوبیت «بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا کمتر شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار