| کد مطلب: ۱۰۳۰۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

خبـــر

شرط تغییر روش در وین
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: روش ارتباطی با آمریکا تنها زمانی با روش‌های دیگر جایگزین می‌شود که توافق خوب در دسترس باشد. علی شمخانی در توئیتی نوشت: تا کنون ارتباط با هیات آمریکایی حاضر در وین با مبادله نوشتار غیر رسمی انجام شده و نیازی به بیش از این نیز نبوده و نخواهد بود. این روش ارتباطی تنها زمانی با روش‌های دیگر جایگزین می‌شود که توافق خوب در دسترس باشد.
گسترش روابط با کشورهای آفریقایی
وزیر امور خارجه کشورمان امروز میزبان آقای روبرت دوسی وزیر خارجه توگو و هیات همراه بود. در این دیدار دو طرف در خصوص موضوعات مختلف مورد علاقه در سطوح دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر نمودند. امیرعبداللهیان در این ملاقات ضمن خوشامد به وزیرخارجه توگو و هیات همراه، به اهمیت انجام سفرهای متقابل مقامات دو کشور در توسعه روابط دوجانبه اشاره و بر اراده جدی دولت جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با کشورهای آفریقایی و توسعه همه جانبه مراودات و تعاملات در تمامی زمینه‌های مورد علاقه مشترک با کشور توگو تاکید کرد.
حمایت از تیم‌ملی فوتبال
سخنگوی دولت گفت: معاون اول به سازمان برنامه و بودجه دستور داد پاداش‌های معوق بازیکنان تیم‌ملی تسویه و هزینه‌های جشن صعود مقتدرانه به جام‌جهانی تامین شود. علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏تأکید رئیس‌جمهور برای حمایت از تیم‌ملی فوتبال، عملی شد. معاون اول به سازمان برنامه و بودجه دستور داد پاداش‌های معوق بازیکنان تیم‌ملی تسویه و هزینه‌های جشن صعود مقتدرانه به جام‌جهانی تامین شود.»
انتصاب جدید ریاست‌جمهوری
در حکمی از سوی آیت‌ا... رئیسی، حجج‌اسلام تقوی و حاجی‌ابوالقاسم به عضویت شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت منصوب شدند. رئیس‌جمهور به منظور تحکیم و تقویت ارتباط ریاست جمهوری با مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه، علمای بلاد، حوزه‌های علمیه و سایر شخصیت‌های روحانی، در احکام جداگانه‌ای سیدرضاتقوی و محمد حاجی‌ابوالقاسم دولابی را به عضویت شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت منصوب کرد.
ایجاد اشتغال پایدارخانواده محور
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: بیمه زنان سرپرست خانوار دارای بیش از
۳ فرزند و ایجاد اشتغال پایدار با نگاه خانواده محور برای زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار دارد. انسیه خزعلی در جریان جلسه علنی دیروز مجلس و بررسی اقدامات صورت گرفته در حوزه زنان، بیان کرد: طرح جامعی برای کسب و کار مبتنی بر ایجاد پایدار اشتغال با نگاه به خانواده تنظیم شده است. طی ۱۴ سفر استانی که با حضور ریاست جمهوری انجام شده، رسیدگی به زنان سرپرست خانوار در اولویت قرار گرفته است. براساس این طرح جامع، پایداری مشاغل طی ۴ سال مورد توجه قرار گرفته است وی افزود: اشکالاتی در ارائه وام‌های خوداشتغالی ۵۰ میلیون تومانی وجود داشت که بعضاً افراد به ۳ ضامن نیاز داشتند، اما اکنون این وام‌ها به صورت قرض‌الحسنه و با یک ضامن ارائه می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار