| کد مطلب: ۱۰۳۰۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

بازداشت سوداگر مرگ در مترو
رئیس پلیس متروی تهران اظهارکرد: عوامل گشت آشکار ایستگاه متروآزادی در سکوی مسافربری مترو حین گشت‌زنی به مردی ۳۰ ساله مشکوک می‌شوند. این مرد که همراهش چیزی نبود به محض مشاهده ماموران، مسیر خودش را عوض می‌کند. سرهنگ سعید عطااللهی ابرازداشت: این موضوع باعث شد تا عوامل گشت آشکار پلیس مترو به این مرد مشکوک شوند و او را متوقف و برای بررسی بیشتر وی را به ایستگاه پلیس مترو انتقال دادند. وی تصریح کرد: پس از انتقال این افراد به ایستگاه پلیس مترو، با بررسی بیشتر مشخص شد که متهم بسته‌ای را در شال کمری خود پنهان کرده است و با بررسی‌های فنی به‌دست آمد بسته حاوی ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک است.

۳ هزار سلاح سرد کشف شد
دادستان کهگیلویه‌وبویراحمد و پلیس قاچاق کلا و ارز استان از انبار سازمان فروش اموال تملیکی استان بازدید کردند. سیدعلی ملک‌حسینی اظهارکرد: در ادامه طرح ارتقا امنیت اجتماعی، با هوشیاری همکاران در نیروی انتظامی، محموله ۳ هزار تیغه‌ای شامل؛ چاقو و قمه کشف شد. دادستان مرکز استان گفت: این محموله شامل تیغه‌های ضامن‌دار و قمه با مارک آمریکایی بود و در حال عبور از خروجی استان کشف و ضبط شد. وی افزود: کالا‌های قاچاق کشف شده، برای استفاده در نزاع بوده که هر یک می‌توانستند در قلب بی‌گناهی فرو بروند. وی افزود: جهان استکبار امروز به‌دنبال ایجاد ناامنی در کشور است و متاسفانه با رواج استفاده از این سلاح‌ها و در برخی موارد در استان شاهد این هستیم که با کوچک‌ترین موضوعات که اتفاقی بیفتد، جوانان از این ابزار‌ها استفاده می‌کنند. دادستان مرکز استان ضمن تاکید و توصیه به نقش خانواده‌ها در پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، افزود: همه خانواده‌ها مراقب فرزندان خود بوده و بی‌تفاوت نباشند، زیرا وجود چنیت سلاح‌های در دست فرزندان، سبب ایجاد خطر برای جامعه و همچنین از‌بین‌رفتن امنیت آن می‌شود.

کشف ۲۳۳ کیلو موادمخدر
رئیس کل دادگستری هرمزگان با اعلام شناسایی یک بارانداز موادمخدر صنعتی در بندرکلاهی میناب، از کشف بیش از ۲۳۳ کیلوگرم شیشه و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد. مجتبی قهرمانی عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در نتیجه اقدامات دقیق اطلاعاتی، از محل دپو و بارانداز موادمخدر صنعتی در بندرکلاهی آگاهی یافتند و در بازرسی از محل موردنظر، ۲۳۳ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه کشف و ضبط کردند. قهرمانی همچنین تصریح کرد: در جریان این عملیات، یک نفر متهم دستگیر که با صدور قرار تامین کیفری، بازداشت است. وی در پایان با تاکید بر اینکه قاچاقچیان موادمخدر باید منتظر عواقب سنگین اقدامات مخرب خود باشند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی‌امان با بلای خانمان‌سوز موادمخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی خود، عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار