| کد مطلب: ۱۰۳۰۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

در مورد تعویق انتخابات کمیته المپیک چیزی به من نگفتند

وزیر ورزش‌وجوانان گفت: برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و برای جشن صعود به جام‌جهانی قطر آمادگی لازم را داریم.
المپیک زمستانی
حمید سجادی، در مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک زمستانی چین اظهارداشت: به ابتکار فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی جمهوری اسلامی ایران، این مراسم ارزشمند و سنت‌حسنه برای بدرقه 3 نفر از ورزشکاران ایران در المپیک زمستانی با حضور سفیر چین و هماهنگی کمیته ملی المپیک برگزار شد. از طرف خانواده اسکی نیز جمع ارزشمندی به‌ویژه پیشکسوتان حضور داشتند و با دعای خیر خود ورزشکاران را بدرقه کردند. بهترین قسمت این مراسم مرام نامه‌ای بود که توسط ورزشکاران قرائت شد. سجادی در مورد تحریم المپیک زمستانی توسط برخی کشورها تصریح کرد: این اتفاق پسندیده نیست، همواره منشور المپیک رعایت همین موارد است. جمهوری اسلامی ایران نیز همواره نشان داده که به رعایت مفاد منشور المپیک پایدار بوده و ما نیز در آغاز یک دوره همکاری 25 ساله با کشور چین هستیم. خوشحالم که در آغاز دوران این فعالیت یکی از تعاملات ما مباحث ورزشی است.
صعود تیم ملی
سجادی در مورد صعود تیم‌ملی فوتبال به جام‌جهانی اظهارداشت: تیم‌ملی روز پنجشنبه بازی دارد و من برای آنها آرزوی موفقیت دارم. معاونت فرهنگی و همگانی ما آقای کلهر به‌همراه نهاد ریاست‌جمهوری و فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادند که برای جشن صعود آمادگی لازم را داریم.
انتخابات کمیته ملی المپیک
وزیر ورزش در مورد تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: هنوز در این مورد به من اطلاع‌رسانی نشده است. در روزهای آتی جلسه‌ای با آقای صالحی‌امیری خواهیم داشت و پس از آن اطلاع‌رسانی خواهم کرد.
جلسه در وزارت
سجادی در مورد دعوت برخی «اینفلوئنسرها» به وزارت ورزش جهت ترویج ازدواج افزود: وزارت ورزش در این مورد دعوتی انجام نداده بود. موسسه مذکور درخواست داشت که جلسه آنها در ساختمان وزارت ورزش انجام شود و در آن برنامه‌ریزی ساختمان جوانان انتخاب شد و من هم پس از آن برخی عکس‌ها را دیدم که ربطی به آن جلسه نداشت. من در آن موقع در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس بودم. کل جریان نشست را به من گزارش دادند که در مورد امور خیریه و ازدواج و اتفاقات خیر و مبارکی بوده که در آن جلسه اتفاق افتاده است. وی ادامه داد: از وزارت ورزش درخواست شد طبقه‌ای در ساختمان وزارت را برای برگزاری جلسه استفاده کنند. اتفاقا نماینده معاونت جوانان ما خواسته حدود 20 دقیقه در این جلسه حضور داشته باشد تا عرض خیرمقدم و احترام داشته باشد. ماهیت فلسفه جلسه و تصمیماتی که گرفته شده مشکلی نداشته است.
استعفای ذوالفقارنسب
سجادی در مورد حضور تماشاگران در بازی تیم‌ملی فوتبال مقابل عراق بیان داشت: در حال بررسی شرایط هستیم و نتیجه آن اعلام خواهد شد. وزیرورزش در مورد استعفای بیژن ذوالفقارنسب از هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس تاکیدکرد: من نامه ایشان را به معاونت ورزشی وزارت، آقای پولادگر ارجاع دادم و ایشان در حال پیگیری هستند که ببینند چه اتفاقی می‌افتد. اگر قرار بود شخص من موافقت یا مخالفت کنم نامه را با آقای پولادگر نمی‌دادم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار