| کد مطلب: ۱۰۳۰۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

تامین اجتماعی
می‌خواستم در مورد تامین اجتماعی صحبت کنم که داروهایی که برای افسردگی و ناباروری تجویز می‌کنند اصلا بیمه قبول نمی‌کنند و داروخانه‌ها هم آزاد آن را قبول می‌کنند. قیمت داروهای افسردگی و ناراحتی‌های اعصاب و ناباروری واقعا گران است و مردم با مشکل روبه‌رو شده‌اند.
یک شهروند از تهران

یارانه
بعضی از افراد که واقعا مستعد گرفتن یارانه هستند، یارانه‌ آنها حذف شده است. چطور باید برای دریافت یارانه اقدام کنند جا دارد مسئولان جوابیه‌ای بدهند تا در این ستون گفته شود و مشکلات این افراد حل گردد. آقای رئیسی! در حال حاضر با این تورم و گرانی زندگی کردن واقعا با مشکلات فراوانی روبه‌رو است فکری اساسی برای مردم کنید.
احمدی از تهران

پل عابر میدان 7تیر
مدت یک ماه است که پل عابر پیاده رو به روی مسجد الجواد در میدان هفتم تیر پله برقی‌اش خراب شده و خاموش است. مادر من که سالمند است مجبور شده هر روز از پله بالا برود و برایش خیلی سخت است. از مسئولان شهرداری این منطقه درخواست رسیدگی داریم.
شهابی از تهران

جوابیه مترو
پیرو درج مطلبی در تاریخ 23/10/1400 تحت عنوان (آسانسور ایستگاه متروی شهید مفتح) به اطلاع می‌رساند: طراحی و نصب آسانسور در ایستگاه‌های مترو در دنیا برای استفاده اقشار خاص مانند معلولین گرامی و جانبازان معزز است و برای سایر اقشار محترم جامعه، پله برقی و پله معمولی در مترو پیش بینی شده است. به طور كلی آسانسورها جهت استفاده مستمر با حجم زیاد مسافر و تعداد حركت بالا مناسب نمی‌باشند. در مورد آسانسورهای مورد نظر شهروند گرامی نیز ذكر این نكته ضروری است كه این آسانسور دارای فناوری قدیمی بوده و به دلیل استفاده بیش از حد، آسیب جدی دیده‌اند و باید به شكل كامل تعمیرات اساسی شده و حتی فناوری آنها برای ارتقای ایمنی مسافران گرامی مترو به روز شود. برابر بازدید كارشناسان، تا زمانی كه اقدامات تعمیراتی كامل روی آسانسور جهت تامین ایمنی تردد شهروندان حاصل نگردد نمی‌توان از احتمال بروز حادثه جلوگیری نمود و به جهت تكریم مسافران محترم، دو عدد بنر جهت اطلاع‌رسانی بیشتر روی آسانسورهای مذكور نصب شده است. شایان ذكر است كه اقدامات لازم در خصوص تعمیر این آسانسورها صورت پذیرفته و پس از اختصاص بودجه بهره برداری از آسانسور‌های فوق الذكر امكان پذیر خواهد بود. گفتنی است كه در حال حاضر مسافران گرامی می‌توانند از دیگر آسانسورهای موجود در ایستگاه متروی شهید مفتح جهت تردد استفاده نمایند.
روابط عمومی راه‌آهن شهری تهران و حومه

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار