| کد مطلب: ۱۰۳۰۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد

مشکلات «سپاهان» به کل باشگاه باز می‌گردد!

رقابت‌های نیم‌فصــل دوم لیگ‌برتر آغاز شده و مسعود اقبالی مدرس فیفـــا در خصوص وضعیت تیم‌های مدعی صحبـــت کرد. وی اعتقاد دارد مشکلاتی که در زردپوشان اصفهان دیده می‌شود به کل باشگاه باز می‌گردد.
پرسپولیس باردیگر توانســـت امتیاز کسب کند. آیا این تیم می‌تواند به قهرمانی دست یابد؟
اگرچه پرسپولیـــس در ۵ دوره اخیر قهرمان لیگ‌برتر ایران شده ولی هرچه جلوتر می‌رویم شاهد آن هستیم که این تیم نمی‌تواند فوتبال استانداردی را ارائه کند و اولویت مدنظرش انجام بازی تدافعی و بهره‌مندی از تک‌فرصت‌هاست. حتی استقلال که در صدرجدول قرار دارد و بهترین خط‌حمله لیگ را داشته بیشتر براثر اشتباهات بازیکنان حریف به گل رسیده است.
دلیل افت محسوس سپاهان چیست؟
مشکلاتی که در زردپوشان اصفهـــان دیده می‌شود به کل باشگاه باز می‌گردد. نباید یک نفر یا چند نفر را مسبب این اتفاقات دانست. مدیران باشگاه باید بتوانند در کنار کادرفنی و بازیکنان نواقص را پیدا کنند تا بتوانند به نتیجه برسند. نباید در یک باشگاه هر فردی یا دسته‌ای ساز خود را بزنند. محرم نویدکیا به‌همراه علیرضا مرزبان نفرات اصلی کادرفنی سپاهان هستند و باید بتوانند ایرادهای تیم را بیابند. البته نباید فراموش کنیم رقبا هم دست روی دست نمی‌گذارند و حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند نتیجه بگیرند. سپاهان فرصت بازگشت به کورس قهرمانی را دارد.
سازمان لیگ ۶ بهمــن را برای برگزاری دیدار استقلال با هـــوادار تعیین کرده، موضوعی که اعتراض استقــلالی را به‌همراه داشته و مشخص نیست بالاخره این بازی برگزار یا لغو می‌شود.
بی‌قانونی را در فوتبال ایران قانون است و در بسیاری موارد اتفاقات این روابط است که حکم می‌کند. اگر استقلال بر اساس مستندات پزشکی نتوانسته در جام‌حذفی مقابل پیکان بازی کند و سازمان لیگ اصرار دارد مسابقه با هوادار هرچه زودتر برگزار شود نباید بی‌قانونی در برگزاری آن وجود داشته باشد. در صورتی‌که استقلال از لحاظ پزشکی شرایط بازی با هوادار را پیدا کرد باید این مسابقه برگزار شود و هیچ‌گونه اغماضی در این رابطه رخ ندهد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار