| کد مطلب: ۱۰۳۰۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

هرچه قانون بگوید، تمکین می‌کنیم

امیر قلعه‌نویی در مورد کسر 7 امتیاز گل‌گهر گفت: هرچه قانون بگوید تمکین می‌کنیم ولی ما مقصر نبودیم. هرچه مراحل قانونی بود را انجام دادیم.
حضور در تبریز
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از تساوی مقابل تراکتور اظهارداشت: خیلی خوشحالم که یکبار دیگر در شهر تبریز هستم. جای پرشورها خالی بود. خاطرات زیادی از این شهر دارم. ان‌شاءا... دفعه بعد عزیزان را در استادیم ببینیم. وی افزود: چند بازیکن کلیدی ما نبودند. 3 هفته است آنفلونزای شدیدی در تیم ما افتاده و هنوز مشکل داریم. سرمای هوا هم باعث شد کیفیت لازم را نداشته باشیم. به سولدو تبریک می‌گویم. تیمش خوب بازی کرد و لیاقت برد داشتند. از محسن فروزان تشکر می‌کنم. این یک امتیاز را روی زحمت او از تبریز می‌بریم.
وضعیت تیم
وی تصریح کرد: شرایط تیمی ما به‌خاطر چند مساله‌ای که گفتم خوب نبود. قبلا هم اتفاقاتی افتاد که دیگر ورود نمی‌کنم. در عالم برزخ هستیم. با هر تیمی این کار را می‌کردند شرایطش بد‌تر از ما می‌شد. ولی خوشحالیم که بعد از آن بازی نزدیک 10 امتیاز گرفتیم. بعد از رأیی که علیه ما دادند جام‌حذفی را هم به‌خاطر اینکه تیم از نظر روحی شرایط خوبی نداشت از دست دادیم. قلعه‌نویی گفت: امیدواریم هرچه زودتر تعیین تکلیف شود تا در نیم فصل دوم تکلیف خودمان را بدانیم. از مدیریت باشگاه، همکارانم و بازیکنان تشکر می‌کنم. یکی از بدترین سال‌های مربیگری من بود. با محرومیت شروع شد. واقعا هنوز برای خودم جای تعجب است. بعد که تیممان شکل گرفت این کار را کردند. دلیلش را نمی‌دانم که چرا این رفتارها را با قلعه‌نویی می‌کنند.
کسر 7 امتیاز
وی در مـــورد کسر 7 امتیاز گل‌گهر تصریح کرد: هرچه قانون بگوید تمکین می‌کنیم ولی مــا مقصر نبودیم. هرچه مراحل قانونی بود را انجام دادیم. در گذشته این مسائل بارها اتفاق افتاده اما هیچ وقت 3برصفر نکردند. کار قانونی را انجام دادیم. الان هم از کمیته استیناف چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم. خیلی خوشحالیم سوپرجام در سیرجان برگـــزار می‌شــود. ببینید در این سه چهار ســال این شهر چقدر پیشرفت کرده است. سال‌های آینده هم با بودن عتیقی و مجموعه مدیریت باشگاه یقینا سیرجان قطب ورزش کشور می‌شود. امیدواریم ان‌شاءا... این بار با عدالت لایحه دفاعی ما را بخوانند. چون دفعه قبل این کار انجام نشد. هر تصمیمی بگیرند تمکین می‌کنیم تا ببینیم در مراحل بعدی خدا چه می‌خواهد.
تراکتور
وی در مورد اینکه در نیم‌فصل اول 4بر یک تراکتور را شکست دادند و ارزیابی او از تراکتور فعلی چیست، عنوان کرد: این را از سولدو بپرسید. من با تراکتور حریف نیستم، با هیچ تیمی. فقط بازی می‌کنیم و بعداز بازی هم تبریک و خسته نباشید می‌گوییم. فوتبال یک رقابت دارد و بعد از ‌آن رفاقت و قشنگی است. ولی صددرصد پیشرفت خیلی زیادی شده. برزیل هم 7 گل از آلمان خورد. آن نتیجه به تاریخ پیوست. از وقتی سولدو آمده تیم شرایط بهتری پیدا کرده، هرچند استاد خودم فیروز کریمی هم خیلی برای این تیم زحمت کشید. قلعه‌نویی ادامه داد: زمانی مثلا مورینــیو را می‌بینید که به چند تیم مانند تاتنهام یا رم رفتـــه نشده، اینطور نیست که بگوییم کریمی اینجــا موفق نبود. اتفاقا فوتبال او را هم دنبال می‌کردم خیلی خوب بود. ولی یقینا پیشرفت‌های زیادی داشته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار