| کد مطلب: ۱۰۳۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

دستگیری شکارچیان غیرمجاز
ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست عجبشیراز دستگیری تعدای شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. مجید صابری گفت: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست این شهرستان تعدادی شکارچی غیرمجاز را در حین شروع به شکار در روستای چوپانکره از توابع این شهرستان دستگیر و از آنها سه قبضه اسلحه‌ی شکاری و ۲۱ عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط شد. وی افزود: این متخلفان پس از ضبط ادوات شکار و تکمیل پرونده به مقامات قضائی تحویل داده شدند.
سارقان زمین‌گیر شدند
با تلاش شبانــه و سرعــت عمل ماموران انتظامی کلانتـــری 130 نازی‌آباد باند 2 نفره سارقان زورگیر غافلگیر و زمین‌گیر شدند. رئیس کلانتـری 130 نازی‌آباد اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت و زورگیری در این محله توسط 2 موتورسوار، ماموران با تشدید اقدامات انتظامی در محورهای اصلی و فرعی موفق شدند این دو نفر را حین زورگیری از مرد جوانی مشاهده کنند. سرهنگ پیمان گودرزی افزود: موتورسواران بدون توجه به ایست قصد فرار از محل را داشتند که با تعقیب‌وگریز ماموران، موتورسیکلت متهمان متوقف و ترک‌نشین دستگیر و به مقر پلیس منتقل ‌شد. رئیس کلانتری 130 نازی‌آباد ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر از متهم 6 دستگاه تلفن‌همراه سرقتی کشف و وی به زورگیری تلفن‌همراه با همکاری همدست متواری‌اش اعتراف کرد. سرهنــگ گودرزی به شناسایی مالباختگان اشاره و تصریح کرد: تلاش ماموران پلیس برای دستگیری متهم متواری و کشف سایر سرقت‌های احتمالی صورت گرفته ادامه دارد.
دستگیری شرور سابقه‌دار
فرمانــده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیــری شروری که با قدرتنمایی باعث بی‌نظمــی و اخلال در امنیت عمومی شهر نظرآباد شده بود، خبرداد. سرهنگ فرج‌ا... اسداللهی گفت: در پی ایجاد بی‌نظمی و رعب و وحشت توسط یک شرور سابقه‌دار در سطح شهر نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت. این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی پس از هماهنگی قضائی، شرور موردنظر را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند، ادامه داد: در بازرسی از محل دستگیری این فرد مخل نظم و امنیت چند قبضه سلاح سرد کشف شد. سرهنگ اسداللهی بیان کرد: این شرور سابقه‌دار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی از عزم جدی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی و شرارت در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط‌قرمز پلیس است و برخورد با برهم‌زنندگان آسایش و آرامش مردم با جدیت در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار