| کد مطلب: ۱۰۳۰۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

درگیری مسلحانه در خیابان شریعتی
متهم درگیری مسلحانه در خیابان شریعتی که 3تیر به فردی شلیک کرده بود با حضور به موقع ماموران گشت کلانتری دستگیر شد. درگیری مسلحانه فردی با صاحب یک واحد صنفی فست‌فود در خیابان شریعتی به پلیس اطلاع داده شد. در این درگیری متهم اقدام به شلیک 3 تیر جنگی با اسلحه به‌سمت مالک فست‌فود کرد که با حضور به‌موقع واحد گشت کلانتری، متهم دستگیر و یک قبضه اسلحه و 5 تیر جنگی از وی کشف شد. گفتنی است متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
پراید، باعث مرگ عابرپیاده شد
اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد پراید با عابرپیاده در بلوار پاکنژاد و فوت این عابر بر اثر شدت جراحات وارده خبر داد. معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت: در مسیر شمال به جنوب بلوار پاکنژاد قبل از پل نیایش یکدستگاه سواری پراید در حال حرکت بوده که با عابرپیاده برخورد کرد. سرهنگ علی همه‌خانی ادامه داد: متاسفانه این عابر پیاده در اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می‌نماید. سرهنگ همه‌خانی گفت: با بررسی کارشناسان سواری پراید به‌علت عدم توجه به جلو مقصر حادثه تشخیص داده شد. سرهنگ همه‌خانی به رانندگان توصیه نمود: در هنگام رانندگی کاملا به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواسپرتی می‌شود، مانند استفاده از تلفن‌همراه، صحبت‌کردن و شوخی با سرنشینان، خوردن، آشامیدن و... خودداری نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی درسطح معابرشهری نباشیم.
کشف محموله داروی قاچاق
جانشین فرماندهی انتظامی البرز از کشف ۴۰ هزار عدد داروی قاچاق و غیرمجاز از یک انبار در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی ساوجبلاغ در راستای طرح عملیاتی مبارزه با عناصر تهیه و توزیع قاچاق دارو موفق به شناسایی یک انبار دارای داروی قاچاق در شهر هشتگرد شدند. وی با بیان اینکه در همین راستا ماموران به‌همراه عوامل اداره بهداشت به محل موردنظر اعزام و در این عملیات بیش از ۴۰ هزار عدد انواع داروی غیر مجاز و قاچاق کشف کردند، ادامه داد: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد. سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش داروهای مکشوفه را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا تشدید خواهد شد.
سوخت قاچاق کشف شد
فرمانده مرزباني استان هرمزگان از کشف بيش از80 هزار ليتر سوخت قاچاق در آ‌ب‌هاي خليج‌فارس خبر داد. سردار حسين دهکی اظهارداشت: مرزبانان پایگاه دریابانی جزیره قشم پس از کسب خبري مبني بر فعاليت قاچاقچيان سوخت در حوزه استحفاظي به‌وسيله مشک‌هاي پلاستيکي، بلافاصله براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند. فرمانده مرزباني استان هرمزگان افزود: مرزبانان پس از بررسي، 2عدد محفظه پلاستيکي معروف به مشک حاوي 87 هزارليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل به ارزش 261 ميليون ريال کشف کردند. سردار دهکي با بيان اينکه قاچاقچيان توسط شناورهاي اسکورتي قبل از رسيدن ماموران از محل متواري شدند، تصريح کرد: تلاش ماموران براي شناسايي و دستگيري قاچاقچيان که مخلان امنيت اقتصادي کشور هستند، ادامه دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار