| کد مطلب: ۱۰۳۰۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

کــوتـاه

خرید سربازی
500 میلیون تومان؟‌
آرمان ملی: کمیسیــــون تلـــفیــق لایحه بودجه ۱۴۰۱ با پیشنهاد خرید خدمـت سربازی برای مشمولین داخل کشور به دلیل مبالغ بالا مخالفت کرد. در این پیشنهاد برای دیپلم ۲۰۰ میلیون، برای کارشناسی ۲۵۰ میلیون، برای ارشــد ۳۰۰ میلیون، بـــرای دکترای عمومی ۴۰۰ میلیون و برای دکترای تخصصی ۵۰۰ میلیون در نظر گرفته شده بود.
واکسیناسیون سنین ۵ تا ۱۱ سال
آرمان ملی: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا گفت: ستاد مصوب کرد واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال در سراسر کشور به‌صورت پلکانی و با رضایت والدین آغاز شود. مهندس محمد هاشمی افزود: فعالیت مدارس نیز به قوت خود باقی بوده و تعطیل نیستند و چنانچه ستاد ملی کرونا تصمیمات جدید اتخاذ کند، اعلام خواهد شد.
با پیامک قطع برق
حسابتان خالی نشود
ایسنا: رئیس مرکـز تشخیص‌ و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا نسبت به احتمال کلاهبرداری و سوءاستفاده از شهروندان در پوشش پیامک قطع برق هشدار داد. سرهنگ علی محمد رجبی اظهار کرد: در این شیوه مجرمان اقدام به رسال پیامک‌های جعلی هشدار قطع برق به شهروندان کرده و لینکی جعلی را نیز درون آن قرار می‌دهد. این افراد با استفاده از عباراتی نظیر اینکه در صورت عدم پرداخت، برق به مدت 72 ساعت قطع خواهد شد یا حتی عباراتی مانند در صورت پرداخت از لینک زیر تخفیف یا جایزه خوش حسابی دریافت خواهید کرد، کاربران را به سمت استفاده از لینک هدایت می‌کنند.
سرما ماندگار است
آرمان ملی: سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های پراکنده در برخی استان‌ها از ماندگاری هوای سرد در شمال غرب و غرب و افزایش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در نیمه شمالی خبر داد. تا روز سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام و پایداری پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی و سه‌شنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی و گیلان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است. از بعدازظهر چهارشنبه با گذر امواج تراز میانی جو در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس جنوبی بارش روی می‌دهد.
چمران دوباره بستری شد
تسنیم: رئیس شورای شهر تهــران برای سیر فرایند درمان خود در بیمارستان بستری شد. مهدی چمران اظهار کرد: از روز پنج شنبه هفته گذشته برای سیر فرایند درمانی خود در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش به دلیل بیماری مدتی را در بیمارستان بستری شدم که با توجه به فشردگــی کار در شورای شهر تهران، سیر درمانم نیمه تمام ماند که پزشکان تأکید بر اتمام فرایند درمانم داشتند که به همین دلیل از روز پنج شنبه در بیمارستان بستری شدم.
امدادرسانی به ۱۲۰ هزار نفر
ایرنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به رهاسازی ۲۸۷۱ خودرو از برف و کولاک، از تداوم امدادرسانی به ۱۲۰ هزار نفر در ۱۶ استان خبر داد. مهدی ولی پور در خصوص حوادث جوی که از ۲۴ دی تا دوم به‌همن ماه در کشور رخ داد، گفت: ۳۱ استان کشور تحت تاثیر سامانه جوی قرار گرفتند و در همین راستا جمعیت هلال احمر در ۲۴۴ شهرستان به ۱۲۰ هزار و ۶۳ نفر امدادرسانی کرد. در حوادث و سوانح ناشی از سامانه جوی ۶ نفر مفقود شده و یک نفر در استان کردستان، یک نفر در استان البرز، چهار نفر در استان کرمان و دو نفر در استان هرمزگان جان خود را از دست دادند.
تاکید رئیسی بر
ساختمان‌های نا‌ایمن
شهردار تهران گفت: گزارش ساختمان‌های ناایمن در شورای عالی استان‌ها مطرح شد و رئیس‌جمهور هم تاکید دارند سریعا این ساختمان‌ها تعییـــن تکلیف شوند. زاکانی افزود: ما در حقیقـــت برای رفع مشکل ساختمان‌های ناایمن یک تلاشی را شروع کردیم که مجموعه مسئولیت‌های مرتبط با شهرداری را دنبال کنیم و ناظر بر شناسایی این نوع از ساختمان‌ها باشیم. رسیدگی به ساختمان‌های ناایمن جزو پروژه کاری ما در سال ۱۴۰۱ است که برای آن برچسبی خواهیم داشت همچنین من ناظر بر حوادث و آینده نمی‌توانم صحبت کنم و تنها ناظر بر برنامه و کارخودم می‌توانم صحبت کنم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار