| کد مطلب: ۱۰۳۰۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

سینمای رایگان برای بانوان منتفی شد
به مناسبت روزمادر قرار بود سینماها برای بانوان رایگان شود که مدیرکل نظارت بر عرضه نمایش فیلمسازمان سینمایی اعلام کرد این موضوع منتفی شده است. برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت‌زهرا(س) و روزمادر و روززن، سینماهای سراسر کشور برای بانوان، (یکشنبه سوم بهمن) رایگان خواهد بود. اما محمدرضا فرجی، مدیرکل نظارت بر عرضه نمایش فیلمسازمان سینمایی گفت که این موضوع منتفی شده است. وی توضیح داد: به‌علت تاخیر در هماهنگی‌ها و میسرنشدن اکران ۲ فیلم مرتبط با روزمادر، سانس‌های رایگان برای بانوان در روزمادر کنسل شده است.
۲۰۰ هزار کتاب در نمایشگاه مجازی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، از عرضه ۲۰۰ هزار عنوان کتاب همزمان با این نمایشگاه خبر داد. محمدمهدی اسماعیلی خاطرنشان کرد: سوم تا دهم بهمن دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران افزون بر ۲۰۰ هزار عنوان کتاب از ۲۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی را در دسترس همه ایرانیان در تمام شهرها و روستاهای کشور قرار می‌دهد. زمان آغاز خرید مخاطبان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در روز یکشنبه «سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰» خواهد بود و علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به وبگاهketab.ir مراجعه کنند. همچنین وبگاه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور تسهیل در روند خرید علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ شروع نمایشگاه، یعنی از چهارشنبه (بیست‌ونهم دی‌ماه ۱۴۰۰) باز شد و مخاطبان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت، کتاب‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کنند.
همکاری «غفوریان» و «داودنژاد»
فیلم کوتاه «بی‌پدر» به نویسندگی و کارگردانی علی مقدم و تهیه‌کنندگی علیرضا آغاز پس از گذراندن بیش از ۲۰ روز پیش تولید و ۲ شب فیلمبرداری، در حاشیه جنوب تهران به کار خود پایان داد. «بی‌پدر» درامی اجتماعی است با درونمایه‌ انسانی که به مساله‌ اهمیت خانواده در روزگار جدید می‌پردازد. مهران غفوریان، فرزانه خان‌محمدی، مهری آل آقا، با حضور محمدرضا داودنژاد ایفاگر نقش‌های مختلف این فیلم هستند. موسیقی بی‌پدر یکی از قطعات بداهه‌ از آثار فاخر سهراب پورناظری است. علیرضا آغاز تهیه‌کننده «بی‌پدر» سال‌هاست که به‌عنوان سینمادار، تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار در مرکزیت موسسات نیوشافیلم و آریارسام مشغول فعالیت است و به‌زودی نیز اولین سریال خود را تولید خواهد کرد. علی مقدم کارگردان «بی‌پدر» از سال ۱۳۸۴ بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون را آغاز کرده و این فیلم کوتاه اولین تجربه رسمی وی در زمینه فیلمسازی است. یکی از ویژگی‌های بی‌پدر گفته می‌شود، شمایل متفاوتی است که از مهران غفوریان و محمدرضا داوودنژاد ارائه داده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار