| کد مطلب: ۱۰۳۰۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس سال‌هاست، با مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کند

پرسپولیس شرایط مســـاعدی نـــدارد و گفته می‌شود احتمال استعفای گل محمدی وجود دارد. محمود کلهر در این خصـــوص صحبت کرد.
درباره احتمال استعفای گل‌محمدی چه نظری دارید؟
متاسفانه مشکلات پرسپولیس مربوط به امروز و دیروز نیست و سال‌هاست که این تیم با چنین مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کند. با تمامی سختی‌ها و مشکلات کادرفنی و مربیان توانستند در پنح فصل اخیر شاهکار کنند و پنج قهرمانی برای تیم به‌دست بیاورند. در زمان برانکو و کالدرون پرسپولیس با مشکلات زیادی روبه‌رو بود اما متاسفانه در زمان گل‌محمدی به اوج‌خود رسیـــد. باید برای یکبار که شده تصمیم اساســی گرفته شود و افراد متخصص و کسانی‌که می‌توانند به درآمدزایی برسند به این باشگاه بیایند و مشکلات پرسپولیس را کم کنند.
نظر شما در مورد حضور رضا درویش در راس باشگاه چیست؟
درویش یکی از مدیران فوتبالـــی بوده اما امیدوارم ادامه‌دهنده راه مدیران قبل نباشد. پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگر به مدیری نیاز دارد تا از این شرایط بحرانی باشگاه را نجات دهد.
ظاهرا مدیـــران جدید برای حل مشکلات راهکار ندارند!
متاسفانه سال‌هاســـت چنین مشکلاتی داریم، مدیری که راهـــکار ندارد و نمی‌داند برای خارج‌شدن از بحــران چه‌کار باید انجام دهد از همان ابتدا نبـــاید مسئولیت قبول کند. در چنین شرایط مسئولیت روی دوش بازیکنان و کادرفنی می‌افتد و نتیجه‌اش همین نارضایتی‌ها می‌شود. درویش باید افراد متخصص و قوی را در بدنه مدیریتی باشگاه به‌کار گیرد تا مشکلات حل شود.
آیا اعضــای هیــات‌مدیـــره به پرسپولیس کمک خواهند کــرد؟
من از اینکه سجادی اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس را انتخاب کرد خیلی تعجب کردم، چرا که بعداز حذف پرسپولیس از آسیا قرار بود پرسپولیس زیرنظر وزارت صمت برود. با این حال انتظار می‌رفت وزیرورزش افراد اقتصادی را به‌عنوان هیات‌مدیره انتخاب می‌کرد؛ حالا امیدوارم درویش چنین کاری کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار