| کد مطلب: ۱۰۳۰۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

از برگزاری بازی استقلال در روزهای فیفا تعجب کردم

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایــران گفت: برخی فکر نکنند کار تمام شده و موضوع را ساده بگیرند، چرا که در این دو سال کارها راحت انجام نشده است.
شرایط تیم‌ملی
دراگان اسکوچیچ درباره شرایط تیم‌ملی افزود: دو سال پیش شرایط ما خوب نبود، بحث میزبانی در بحرین هم پیش‌آمد و در شرایطی مسابقات را شروع کردیم که مساله کرونا وجود داشت و این دغدغه کرونا را همین الان هم داریم. با این حال شرایط خیلی خوب پیش رفت و مساله روانی را خیلی خوب مدیریت کردیم. در این دو سال ما را دستکم گرفتند، اما گوش ما بدهکار نبود، کار خودمان را انجام دادیم و الان یک‌قدم کوچک تا جام‌جهانی داریم. می‌خواهم که برخی فکر نکنند کار تمام شده و موضوع را ساده بگیرند، در این دو سال کارها راحت انجام نشده است. وی افزود: از خدا می‌خواهم در سلامت بازیکنان به ما کمک کند، چون خیلی مهم است که بازیکنان را سلامت داشته باشیم یا نه.
بازی با حضور تماشاگران
سرمربی تیم‌ملی درباره اینکه در تمام این مدت که او هدایت ایران را به عهده داشته تیمش بدون حضور تماشاگران بازی کرده و این دو بازی شاید تماشاگران به ورزشگاه بیایند، ادامه داد: این موضوع خیلی سخت بود و نمی‌توانستیم شادی مردم را ببینیم، چون آنها در خانه شادی می‌کردند. فوتبال بدون تماشاگران بی‌معنی است و این موضوع زمانی نمود بیشتری پیدا می‌کند که شما به‌عنوان بازیکن هستید یا به‌عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌ملی حضور دارید. امیدوارم با حضور تماشاگران این انگیزه را از آنها بگیریم. تیم‌ملی متفاوت از باشگاه است و ما هم از این موضوع مطلع هستیم و در نهایت فوتبال برای تماشاگران برگزار می‌شود.
لیگ
وی درباره اینکه برخی مشـــکلات در ایـــن فشردگی وجود دارد و به‌طور مثال عقب‌افتادن بازی‌های استقلال به‌خاطر ابتلا به کرونــا و مخالفت او با برگزاری بازی همزمان با اردوی تیم‌ملی، اظهارکرد: مساله مخالفت نبود، بلکه این بود که چند روز پیش شنیدم آنها 17 بازیکن کرونایی دارند و من نمی‌توانم از آنها در اردوی تیم‌ملی استفاده کنم، اما بعد خبر آمد که بازی قرار است برگزار شود و این برای من تعجب‌انگیز بود که چطور من نمی‌توانم این بازیکنـــان را به تیم‌ملی دعوت کنم، اما درست همزمان با فیفادی قرار است بازی استقلال در لیگ برگزار شود.
صعود
اسکوچیچ در واکنش به این سوال که اگر در دو دیدار پیش‌رو صعود تیم‌ملی قطعی شود آیا دو بازی باقیمانده در فیفادی بعدی برای او مسابقات تدارکاتی خواهد بود یا به‌دنبال نتیجه گرفتن خواهد بود، گفت: نمی‌شود به چشم بازی تدارکاتی به آنها نگاه کرد، همیشه در تیم‌ملی باید انگیزه‌های جدیدی برای خودمان پیدا کنیم. مسئولیت سنگینی به دوش ماست، چون نماینده ملت و کشور هستیم. اول از همــه، این اهمیت دارد که قدم نهایی را برای صعود به جام‌جهانی برداریم و دلم می‌خواهد همه بازیکنان از سهل‌انگاری و غفلت فاصله بگیرند و فکر نکنـــند که کار تمـام شـــده است. اگر قدم اول را برداشتیم، در خصوص دو بازی دیگـر هم شرایط همین است. اجازه نخواهم داد که بازیکنان با خیال راحت پا به میدان بگذارند. امکان آن هست که تفکر جدیدی را در آن بازی‌ها امتحان کنم، اما همیشه برای نتیجه‌گرفتن تـــلاش می‌کنیم. هــدف ما هم فقـــط صعود به جام‌جهانی نیست و به‌دنبال اهــداف بزرگ‌تری هستیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار