| کد مطلب: ۱۰۳۰۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

سرقت گاوصندوق شرکت
رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: ارزش اموال سرقتی یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و سایر متهمان نیز تحت تعقیب پلیس هستند. سرهنــگ جلیل موقوفه‌ای افزود: یک فقره سرقت از شرکتـــی در محله سنایی رخ داد که در بررســی‌هــای اولیه مشخص شد ۳ نفر با صورتــی‌پوشیده وارد شرکت شده و با تخریب گاوصندوق شرکت ۵۰ هزار دلار به‌همراه تعدادی از اسناد سرقت کرده‌اند. به‌گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران یکی از سارقان نگهبان شرکت بود و در بررسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز قانونی و بیش از ۱۰۰ فشنگ مربوطه کشف شد. پیش‌تر سرهنگ کارآگاه شریفی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران از سرقت فردی از گاوصندوق همسایه که قصد گرفتن وام‌بانکی داشت، خبر داده بود.
دستگیری سارقان فراری
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زن و شوهر فراری پس از برخورد خودرویشــان به یک اصله درخت، خبر داد. سرهنگ حسیــن مافــی گفت: تیم عملیات کلانــتری ۱۲۹ جامی حین گشت‌زنی در سطح حــوزه استحفاظی یکدستگاه خودرو مشکوک و پس از استعلام پلاک انتظامی متوجه سرقتی‌بودن خودرو می‌شوند. به گفته سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران پس از دقایقی تعقیب و گریز، با برخورویشان به یک درخت هر ۲ متهم دستگیر شدند. متهمان تحت تعقیب پلیس آگاهی استان اصفهان بوده و در استعلام سوابقشان مشخص شد که به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب هستند که با کارت‌های بانکی سرقتی از شهروندان اصفهانی کلاهبرداری کردند.
توقیف محموله تریاک‌
فرمانـــده انتظانی شهرستـان ری گفـــت: متهم موادمخدر را در بسته‌بندی شکلات به خریداران می‌فروخت. سرهنگ دوستعلی جلیلیان افزود: عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ خاورشهر با رصد‌های میدانی موفق به شناسایی فردی شدند که در محدوده خاورشهر اقدام به فروش موادمخدر می‌کرد. به‌گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری در عملیات ضربتی متهم که قصد فروش موادمخدر داشت دستگیر و در بازدید از متهم مقادیری موادمخدر از نوع تریاک در چندین بسته آماده فروش کشف شد. پیش‌تر سرهنگ عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور از شناسایی بار ۷ کیلوگرمی تریاک‌های شکلاتی به مقصد کشور آلمان در فرودگاه امام‌خمینی (ره) خبر داده بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار