| کد مطلب: ۱۰۳۰۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

بورس
سرمایه‌گذاری که با هزار بدبختی پولی را در بورس برای پیشرفت خودش گذاشته بود، حالا بر باد رفته است. بازار به شدت نزولی شده است و حتی بدتر از ریزش پارسال واقعا دولت باید فکری برای این موضوع کند.
اکرمی از تهران
مالیات
چرا باید قانون مالیات خودرو را رسمی کنند. کم از جاهای دیگر مالیات می‌گرفتند که از خودرو هم می‌خواهند مالیات دریافت کنند. دلیل این کار چیست؟!
خادمی از تهران
ثبت نام ماشین
فکری به حال ما که با هزار مشقت پول یک ماشیـــن را جور کردیم و در فروش فوری ساینا پذیرش شهریور شرکت کردیم، ولی بعد از گذشت ۴ ماه هنوز ماشین ما را پلاک نکردند و هیچ‌کــس هم پاسخگو نیست. مسئــولان به این مساله رسیدگی کنند.
یک شهروند از تهران
سهام عدالت
در این اوضاع که مردم واقعا در فشار هستند، چرا سهام عدالت را کلا آزاد نمی‌کنند که اگر کسانی واقعا احتیاج به پول آن دارند به فروش برسانند و بتوانند از پول آن استفاده کنند.
یک شهروند از اسلامشهر
گرانی قند و شکر
این چند روز وقتی به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنیم با گرانی قندو شکر روبه‌رو می‌شویم. چرا باید مایحتاج روزانه زندگی در سال چند بار قیمت افزایشی داشته باشد مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.
کاظمی از تهران
گرانی کرایه تاکسی
نزدیــک به یک هفته است که کرایه تاکسی ۲۰درصد گران شده است و دوماه دیگر هم برای عید نرخ دولتی اضافه می‌شود این گول زدن مردم هست و یا گول زدن رانندگان تاکسی؟!
کریمی از تهران
گرانی گوشت و مرغ
دولت باید فکری به حال گرانی مایحتاج زندگی مردم کند. نمایشگاه‌هایی مثلا در مصلای تهران بگذارند و بدون واسطه اقلام مصرفی را به مردم بفروشند تا کسانی که واقعا توان خرید ندارند بتوانند با قیمت مناسب اجناس را تهیه کنند. الان کارگران دیگر توان خرید مرغ و گوشت را با این قیمت‌ها از بازار آزاد ندارند.
سعادتی از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار