| کد مطلب: ۱۰۳۰۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

کــوتـاه

تصمیم‌گیری درباره محدودیت‌ها
آرمان ملی: وزیر بهداشت گفت: اجرای محدودیت‌های جدید برای پیشگیری از شیوع کرونا به تصمیم ستاد ملی پیشگیری از کرونا بستگی دارد از این‌رو امروز (شنبه) اطلاعات شیوع ویروس امیکرون به ستاد ملی پیشگیری از کرونا اعلام و در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد. بهرام عین‌اللهی افزود: اجرای محدودیت‌های هوشمند برای پیشگیری از شیوع اُمیکرون ضروری است و تزریق دُز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز همچنان مورد تاکید است.
شناسایی ۵۲۷۶ بیمار جدید کووید۱۹
آرمان ملی: از پنج شنبه تا جمعـــه (یکم بهمن) ۲۰ بیمار کووید۱۹ جان خـود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۱۷۲ نفر رسید. ۵ هزار و ۲۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناســایی شد که ۳۸۳ نفر از آنها بستری شدند. یک هزار و ۲۲۸‌نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۳ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۳۹۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
هک شدن شبکه شاد؟
آرمان ملی: مدیر گروه شبکه دانش آموزی (شاد) درباره هک شدن این برنامه عنوان کرد: امکان اینکه شخص هکر حساب کاربری یک فرد در شاد را هک کند وجود ندارد. علی باقرزاده در واکنش به هک شکبه شاد بیان کرد: چیزی به عنوان هک کردن حساب شاد امکان‌پذیر نیست. یک سری اطلاعات مانند کد ملی، شماره تلفن و یک پیامی که برای ورود شخص به شبکه شاد می‌آید، وجود دارد که طی آن دسترسی به حساب کاربری فرد ایجاد می‌شود. چنین چیزی که شخص هکر حساب کاربری یک فرد در شاد را هک کند ممکن نیست، مگر اینکه به اطلاعاتی که عنوان شد دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال در برنامه تلگرام نیز چنین است.
چاره‌ای جز
بازگشایی مدارس نداریم
آرمان ملی: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، بر آموزش حضوری دانش آموزان از نیم سال دوم تحصیلی تاکید کرد. صادق ستاری فرد، گفت: شرایط آموزش غیر حضوری دانش آموزان، باعث افت تحصیلی ۵۰ تا ۶۰ درصدی بچه‌ها شده است. این وضعیت به ویژه در مقطع ابتدایی بیشتر مشهود است. قرار است با شروع نیم‌سال دوم آموزش‌ها حضوری برگزار شود. چاره‌ای نداریم جز اینکه به سمت آموزش‌های حضوری برویم، در تمام مدارس روستایی و مناطق شهری کم جمعیت تمرکز بر آموزش حضوری بوده است.
آتش‌نشان حادثه پلاسکو «شهید» شدند
آرمان ملی: معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌بنیاد شهید، از موافقت مقام معظم رهبری با اطلاق شهادت برای آتش‌نشانان حادثه پلاسکو خبر داد. در جمع تعدادی از خانواده آتش‌نشانان حادثه پلاسکو، با اشاره به سالگرد حادثه پلاسکو و ایثار آتش‌نشانان افزود: در پی مکاتبه با مقام معظم رهبری، ایشان با اطلاق عنوان «در حکم شهید» برای ۱۶ آتش‌نشان فداکار این حادثه که جان خود را فدای دیگران کردند موافقت فرمودند و خانواده این آتش‌نشانان تحت پوشش و در خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفتند. این شهدا در آخرین لحظات حدود ۱۵۰۰ نفر را نجات دادند، با پیگیری‌های شهرداری تهران و رئیس مجلس شورای اسلامی و با مکاتبه بنده، با موافقت و لطف مقام معظم رهبری این مطالبه و پرونده چند ساله به سرانجام رسید.
جمع‌آوری پلاک قرمزها
آرمان ملی: شهردار منطقه ۲ بااعلام اینکه جمع آوری معــتادان در دره فرحزاد به‌زودی به پایان می‌رســد، گفت: از پلیس قول گرفتیم این افراد را در گرمخانه‌های زنان و مردان دره فرحزاد و مرکز سرپنـــاه بهزیستی جذب کند. مهدی صالحی افزود: از این هفته با افزایش پذیرش هزار نفر به ظرفیت‌های شفق و سروش کار را آغاز می‌کنیم.
رودخواری در غرب تهران
فارس: پدیده رودخانه خواری یکی از اتفاقات جدیدی است که در جنوب غرب استان تهران، در سایه غفلت دستگاههای نظارتی ظهور کرده و علاوه بر فراهم کردن بستر تخلفات برای افراد سودجو، زمینه بروز یک فاجعه زیست محیطی را به وجود آورده است. مدیریت شهرداری نسیم شهر، در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم و ایجاد درآمدی برای مجموعه مدیریت تحت امر، در اقدامی غیرکارشناسی و سلیقه‌ای، بخشی از حریم بستر رودخانه کرج را تصرف و به مالکیت خود در آورده و علاوه بر فراهم کردن بستر تخلفات بیشتر برای افراد سودجو، زمینه بروز یک فاجعه زیست محیطی را به‌وجود آورده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار