| کد مطلب: ۱۰۳۰۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

دستگیری عامل تیراندازی
فرمانده پاسگاه انتظامی عباس‌آباد سردار شهرستان ریگان از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح غیرمجاز خبر داد. ستوان دوم بهزاد رضایی‌مقدم بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان ریگان بلافاصله ماموران پاسگاه عباس‌آباد سردار به محل موردنظر اعزام شدند. وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در صحنه با همکاری اهالی محل یک متهم را دستگیر و یک قبضه سلاح ممنوعه، 2 خشاب و 45 فشنگ از این متهم کشف کردند. فرمانده پاسگاه انتظامی عباس‌آباد گفت: یک نفر مجروح و به بیمارستان انتقال یافت.
کشف حشیش از کمددیواری
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف 29کیلو حشیش از داخل کمددیواری مخفیگاه سوداگر مرگ در جنوب پایتخت خبرداد سرهنگ عبدالوهاب حسنوند بیان داشت: در پي ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ ضمن تهیه مقادیر فراوانی موادمخدر و پنهان‌کردن آن در مخفیگاهش به خرده‌فروشی موادمخدر می‌پردازد، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران قرار گرفت. وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه پلیسی نشان از این داشت مخفیگاه متهم یک ساختمان مسکونی در یکی از محلات جنوب شهر تهران بوده و قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر در استان‌های جنوبی کشور موادمخدر را از قاچاقچیان مرزی کشور تهیه و آن را به شهر تهران انتقال و تحویل وی می‌دهند. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران ابرازداشت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم به‌تازگی مقدار فراوانی حشیش را از قاچاقچیان تحویل گرفته و درصدد توزیع عمده آن در سطح شهر تهران است که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از مخفیگاه متهم و دستگیری وی اخذ شد. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهم تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت، افزود: با هماهنگی‌های قضائی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و در بازرسی از کمد دیواری منزل متهم 29کیلو و 400 گرم حشیش کشف کنند. سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به بزه‌انتسابی اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
پیک اسکیمری دستگیر شد
رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: فردی که به‌همراه یک تن از همدستانش اقدام به سرقت اطلاعات بانکی 187 نفر از شهروندان کرجی و تهرانی کرده بود، دستگیر شدند. سرهنگ رسول جلیلیان بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ادعای اینکه درحالی‌که کارت عابر وی در اختیار خودش است مبلغ 220 میلیون ریال از حساب وی برداشت صورت گرفته است، که بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. وی افزود: در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد که برداشت به‌صورت اينترنتي نبوده و به‌صورت فيزيکي از طريق دستگاه POS و دستگاه ATM از حساب مالباخته برداشت شده، که شک ماموران به کپی اطلاعات کارت‌بانکی از طریق اسکیمر به یقین تبدیل شد. رئیس پلیس فتا استان البرز اظهارداشت: در ادامه تحقیقات ماموران با بررسی تراکنش‌های مالباخته متوجه شدند که نامبرده در محدوده تجریش تهران از طریق پیک اقدام به خرید فست‌فود کرده که با بررسی اطلاعات حساب مقصد، یکی از کلاهبرداران اسکیمری شناسایی شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم در استان تهران و تحت‌نظر قراردادن تحرکات وی مشخص شد نامبرده به‌همراه یکی از همدستانش با استفاده از یکدستگاه اسکیمر در قالب پیک فست‌فود و سوپرمارکت با سرقت اطلاعات و کپی کارت‌بانکی بیش 187 نفر از شهروندان، مبلغ 3 میلیارد ریال از حساب آنها برداشت کرده است. سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی ماموران با تلاش شبانه‌روزی و به‌کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه هر 2 کلاهبردار را در استان تهران شناسایی کرده و با دریافت نیابت قضائی در عملیات‌های جداگانه آنها را دستگیر کردند.
محموله تریاک به مقصد نرسید
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان استان از کشف 600 کیلو تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان نایین خبر داد. سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین کنترل خودروهای عبوری به یک سواری سمند مشکوک و دستور ایست به این خودرو دادند. وی با اشاره به اینکه راننده خودرو توجهی به دستور ایست ماموران نکرد و متواری شد؛ افزود: راننده پس از طی مسافتی و هنگامی که عرصه را برخود تنگ دید، خودرو را رها و در تاریکی شب متواری شد. جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در بازرسی این خودرو 600 کیلو تریاک که در صندوق و زیر صندلی‌ها جاساز شده بود کشف شد.
کشف موادشوینده غیربهداشتی
رئیس کلانتری ۱۷ شهرستان کرمان با اشاره به کشف کارگاه و انبار موادشوینده غیربهداشتی در منطقه سعادت‌آباد کرمان گفت: در این محل شوینده و موادبهداشتی، غیربهداشتی و غیرمجاز تولید می‌شد. سرهنگ محمود علی توکلی افزود: گزارشی مردمی به‌دست ما رسید که کارگاهی در سعادت‌آباد اقدام به تولید موادشوینده غیربهداشتی کرده است، همکاران تخصصی ما این موضوع را در دستور کار قرار دادند تا اینکه این کارگاه شناسایی شد. وی با اشاره به اینکه کارگاه و انبار هیچ تابلویی نداشته است، تصریح کرد: این موادشوینده از یک برند استفاده می‌کرد که از هرجا استعلام کردیم رسمیتی نداشت؛ هیچ مرجعی نیز این کارگاه و نوع مواد تولیدی آن را تایید نکردند. سرهنگ توکلی با بیان اینکه افزون بر ۲ هزار لیتر موادشوینده غیربهداشتی در محل کشف شد، گفت: پرونده مربوط به این کارگاه تشکیل و به مرجع قضائی ارجاع یافت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار