| کد مطلب: ۱۰۳۰۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

قرعه سپاهان در لیگ‌قهرمانان سخت‌تر است

روز اول مسابقـــات مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی در حالــی به پایان رسید که تیم‌های فولاد و سپاهان نمایندگان کشورمان در آسیا با شکست برابر حریفان خود از گردونه رقابت‌های جام‌حذفی کنار رفتند و تیم پرسپولیس با غلبه بر تیم ذوب‌آهن به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یافت. فرشید طالبی، کارشناس فوتبال در این باره صحبت کرد.
به‌نظر شما علــت باخت سپاهان برابر آلومینیوم چه بود؟
رقابت‌های جام‌حذفی از حساسیت و استرس بالایی برخوردار است. ما استرس را در ساق‌های بازیکنان تیم سپاهان شاهد بودیم. با وجود اینکه مالکیت توپ در اختیار سپاهان بود، اما این تیم آلومینیوم بود که نشان داد که به‌حق جزو تیم‌های خوب بالای جدول است. تیم آلومینیوم هوشمندانه مقاومت کرد و توانست بازی را به نفع خود تمام کند.
ارزیابی شما درباره بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن چیست؟
تیم پرسپولیس به‌خوبی تیـــم ذوب‌آهن را آنالیز کرده بود. یحیی گل‌محمدی می‌دانست که تیم ذوب‌آهن چشم به ضدحملات دارد. به همین دلیل بازیکنان خلاق پرسپولیس به‌خوبی توانستند پشت هافبک‌های حریف توپ‌گیری کنند. سرخپوشان توانستند با کار‌های ترکیبی و شوت‌زدن در ۳ موقعیت صاحب گل شوند.
نظـــرتان دربـاره قرعـــه‌کشی لیگ‌قهرمانان آسیا چـیست؟
به‌هرحال بعد از حـــذف سرخابی‌هـــا در لیگ‌قهرمانان آسیا، تیم سپاهان با آگاهی کامل در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و براین اساس بازیکن گرفته است. البته تیم فولاد با توجه به شرایطش در لیگ‌برتر، آماده بازی‌های آسیایی نیست. هر ۲ تیم از تجربیات فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند، اما روی کاغذ قرعه سپاهان نسبت به فولاد سخت‌تر است.
سپاهان از ادامه جام‌حذفی حذف شد.
اگر سپاهان بخواهد توانایی خودش را به اثبات برساند باید نقاط ضعفش را به حداقل برساند و نقاط قوت خود را تقویت کند تا بتواند از حیثیت نام ایران در آسیا دفاع کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار