| کد مطلب: ۱۰۳۰۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

شگفتی‌سازی «خلیج‌فارس»

آرمان‌ملی: روزگذشته دیدار‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال در حالی ادامه یافت که دیدار تیم‌های استقلال و پیکان به‌دلیل ابتلای شاگردان مجیدی به کرونا لغو شد.
حذف گل‌گهر
در یکی از دیدار‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال، نساجی‌مازندران در ورزشگاه امام‌رضا(ع) مشهد به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. مرتضی منصوری، کریم اسلامی و رضا جعفری گلزنان نساجی مازندران در این دیدار بودند. برای گل‌گهر سیرجان هم رضا شکاری گلزنی کرد. با این نتیجه شاگردان ساکت الهامی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کردند و گل‌گهر نیز از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
شاهکار خلیج فارس
در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام‌حذفی فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و خلیج‌فارس ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان، خلیج‌فارس ماهشهر موفق شد با نتیجه ۲ بر یک، نفت مسجدسلیمان را شکست دهد و به شگفتی خود در جام‌حذفی ادامه دهد. این تیم در مرحله قبل هم تیم لیگ‌برتری هوادار را از پیش‌رو برداشته بود. ۲ گل خلیج‌فارس ماهشهر توسط عباسی و بداوی در دقایق ۱۹ و ۷۱ به ثمر رسید. تک گل نفت مسجدسلیمان را هم پیرجوان در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند. خلیج‌فارس ماهشهر برای نخستین‌بار در تاریخ باشگاه خود، به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی صعود کرد.
برد مس
در ادامه بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، دو تیم فوتبال مس‌رفسنجان و شهرخودرو مشهد از ساعت ۱۴ در ورزشگاه سیرجان به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه این تیم میزبان بود که توانست با بازکردن دروازه شاگردان سیدعباسی، شهرخودرو را با یک گل شکست دهد و به مرحله یک‌چهار نهایی این مسابقات صعود کند. تک گل مس را در این دیدار، محسن آذرپاد در دقیقه ۱۰۶ روی پاس مهدی ترکمان به ثمر رساند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار