| کد مطلب: ۱۰۳۰۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

دستگیری جاعل میلیاردی
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری جاعل 350 هزار میلیارد ریالی اسناد اراضی ملی در بندرانزلی خبر داد و گفت: متهم این پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. سردار عزیزا... ملکی با تاكيد بر مبارزه جدی مجموعه انتظامی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و طبيعي را دارند، اظهارداشت: برخورد با متصرفان اراضی ملی به‌طور مستمر در دستور کار پليس قرار دارد. وی افزود: در پی وصول یک فقره پرونده قضائی مبنی بر جعل اسناد اراضی ملی در منطقه حسن‌رود بندرانزلی و تصرف آن، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان گیلان قرار گرفت. فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه با تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد متهم این پرونده پس از رأی قضائی متواری شده است؛ افزود: ماموران پلیس با انجام بررسی‌های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی محل اختفا این جاعل و متصرف 62 ساله را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرکننده وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. این مقام ارشد انتظامی از معرفی متهم این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این زمین 72 هکتاری را 350 هزار میلیارد ریال برآورد کردند.
سارق حرفه‌ای به‌دام افتاد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک سارق تحت تعقیب با 74 فقره سرقت گوشی تلفن‌همراه در شهرهای تهران، کرج و کرمانشاه خبر داد. سردار علی‌اکبر جاویدان اظهارداشت: پس از اطلاع ماموران پلیس کرمانشاه از حضور یک سارق سابقه‌دار و تحت تعقیب در محله جعفرآباد کرمانشاه، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس این استان قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران کلانتری 17 بعثت با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی هدفمند موفق به شناسایی مخفیگاه سارق شده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات صورت‌گرفته به 74 فقره سرقت گوشی تلفن‌همراه در شهرهای تهران، کرج و کرمانشاه اعتراف کرد. سردار جاویدان در پایان با اشاره به معرفی سارق دستگیر شده به مراجع قضائی گفت: مبارزه با سارقان از برنامه‌های اصلی پلیس کرمانشاه به شمار می‌رود.
کشف محموله ميلگرد مسروقه
فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری 4 متهم و کشف 80 تن میلگرد مسروقه در قم خبر داد. سردارسیدمحمود میرفیضی، اظهارداشت: با اعلام شکایت یک شرکت عمرانی درخصوص سرقت 80 تن ميلگرد از محل پروژه در حال ساخت یک مرکزدرمانی، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان مجرب پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان در بازديد از محل سرقت و تحقيقات گسترده ميداني دریافتند که ميلگردها از درب شرکت خارج نشده و احتمالا به‌وسیله ساير پيمانکاران مشغول کار در آن پروژه، مصرف شده است. فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزي، کارآگاهان 4 نفر را به‌عنوان متهم شناسايي و دستگیر کردند و در نهایت با تحقیقات پلیسی مشخص شد، ميلگردها توسط يک شرکت پيمانکاري فعال در پروژه به‌صورت شبانه و به‌تدريج در طول يکسال از محل دپوي ميلگردها سرقت و به کار برده شده است.
دستگیری سارق موتورسیکلت‌
فرمانده انتظامي شهرستان کازرون از دستگیری یک سارق موتورسيکلت با اعتراف به 45 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ اسماعیل زراعتیان، اظهارداشت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در برخي از مناطق شهرستان کازرون شناسایی و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس این استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری 11 محمدیه با اقدامات اطلاعاتی، تحقيقات فني و پلیسی موفق شدند در اين خصوص یک سارق سابقه‌دار را شناسایی كنند. فرمانده انتظامي شهرستان کازرون با بيان اينكه سارق پس از ارتكاب آخرين سرقت از اين شهرستان نقل مكان و متواري شده بود، تصريح كرد: ماموران موفق شدند مخفيگاه وی را در شهرستان همجوار كوه‌ چنار شناسايي و پس از اخذ نيابت از مراجع قضائي او را دستگير و به مقر انتظامي انتقال دهند. سرهنگ زراعتيان با بيان اينكه سارق سابقه‌دار در تحقیقات اوليه به 45 فقره سرقت موتورسيكلت اعتراف كرد، گفت: در اين خصوص يك مالخر نيز شناسايي و دستگير شد. اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه در بازرسي از مخفيگاه سارق و مالخر، 25 دستگاه موتورسيكلت مسروقه و مقداري قطعات اوراق شده كشف شد، تصريح كرد: متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار