| کد مطلب: ۱۰۳۰۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

اعتراف به کلاهبرداري میلیاردی
فرمانده انتظامي پرديس، از کشف کلاهبرداري به ارزش 12ميليارد ريال خبرداد. سرهنگ بهزاد عبديان بيان داشت: در پي مراجعه شهروندي به پليس آگاهي شهرستان و اعلام اينکه فرد يا افرادي با به‌کارگيري روش‌هاي متقلبانه زمين وي را به اشخاص غیر فروخته و از وي کلاهبرداري کرده‌اند، موضوع به‌صورت وي‍‍‍‍ژه در دستور کارکارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت. وي افزود: در تحقيقات و استعلامات به‌عمل آمده توسط ماموران محرز شد، قطعه زمینی متعلق به شاکی توسط 2 نفر با جعل اسناد و مدارک به‌غير فروخته شده است. فرمانده انتظامي پرديس، تصريح کرد: در اقدام بعدي ماموران موفق به شناسايي متهمان و محل اختفاي آنان شده و با هماهنگي قضائي هر 2 نفر متهم را به‌همراه اسناد جعلی دستگیر کردند. اين مقام انتظامي، اظهارداشت: متهمان دستگيرشده در تحقیقات و مواجهه‌شدن با دلايل و مستندات به کلاهبرداري به ارزش 12ميليارد ريال و جعل سند مذکور معترف و پس از تکميل پرونده، به مراجع قضائی تحويل داده شدند.
کشف فرآورده‌های لبنیاتی فاسد
فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف 20 تن فرآورده‌های لبنیاتی فاسد و تاریخ‌گذشته به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد. سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه در یک واحد سردخانه اطراف شهر بروجرد فرآورده‌های لبنیاتی تاريخ‌گذشته و فاسد نگهداری می‌شود، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با هماهنگی با مراجع قضائی به محل موردنظر اعزام شدند و در بازرسی از این سردخانه20 تن فرآورده‌های لبنیاتی فاسد و تاریخ‌گذشته را کشف کردند. فرمانده انتظامی استان، با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش فرآورده‌های لبنیاتی کشف شده را 20 میلیارد ریال برآورد کردند. سردار الهی در پایان، با هشدار به افراد متخلف که اعمال سودجویانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن110به پلیس اطلاع دهند.
ناكامي قاچاقچیان احشام
فرمانده انتظامي شهرستان گراش از کشف 106 رأس گوسفند قاچاق در بازرسي از يك كاميون درمحورهای مواصلاتی اين شهرستان خبر داد. سرهنگ کرامت کریمی، اظهارداشت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق احشام، ماموران انتظامی شهرستان گراش حين گشت‌زني در محورهاي مواصلاتي این شهرستان به يكدستگاه كاميون مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند. وی با بيان اينكه در بازرسی از اين کامیون 106 رأس گوسفند قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش احشام را 4 میلیارد ریال برآورد كرده‌اند. فرمانده انتظامي گراش با اشاره به اینکه در این زمینه 2 نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت‌هاي غيرقانوني مراتب را در اسرع‌وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
کشف 50 فقره سرقت
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق لوازم خودرو در یوسف‌آباد و کشف 50 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهارداشت: تیم عملیات کلانتری 125 یوسف‌آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یکدستگاه خودرو که به‌صورت بی‌هدف در حال تردد بود مشکوک می‌شوند. وی افزود: ماموران برای بررسی موضوع دستور توقف می‌دهند و راننده خودرو پس از توقف به‌صورت پیاده از محل متواری و تیم عملیات کلانتری موفق می‌شوند پس از مدتی تعقیب و گریز متهم را دستگیر کنند. رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی بیشتر از داخل خودروی متهم 177 پیچ چرخ خودرو مربوط به خودروهای مختلف، 28 عدد آرم وسط قالپاق مربوط به رینگ خودرو، 3 حلقه چرخ با رینگ و 2 حلقه لاستیک و... کشف شد. این مقام پلیسی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به 50 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف و اظهارکرد که اموال سرقتی را به مالخری در همین محله می‌فروخته است. سرهنگ موقوفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری مالخر اموال سرقتی در دستور کار پلیس قرار داد و تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده‌اند.
انهدام باند سارقان کابل
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری هر 3 عضو باند سارقان سیم و کابل هوایی با اعتراف به 96 فقره سرقت در شهرستان‌های سمنان و دامغان خبر داد. سردار عبدا... حسنی اظهارداشت: در پی اعلام شکایت نماینده اداره برق منطقه‌ای مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل هوایی در سطح شهرستان دامغان و با توجه به مشکلات پیش آمده در این راستا اقدامات جدی و پیگیرانه ماموران انتظامی در این خصوص آغاز شد. وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با طرح موضوع در قرارگاه سرقت و انجام یکسری اقدامات اولیه با جدیت پیگیر مساله شدند. سردار حسنی با اشاره به تحقیقات میدانی، اطلاعاتی و بهره‌گیری ماموران انتظامی از تجهیزات پلیسی افزود: در نهایت یکدستگاه خودروی پراید در این راستا شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت. این مسئول ارشد انتظامی در استان ادامه داد: در ادامه خودروی پراید در گشت هدفمند یگان امداد شهرستان دامغان مشاهده و در یک عملیات نفسگیر متوقف شد. سردار حسنی از دستگیری 3 جوان 25، 21 و 18 ساله در این عملیات خبر داد و گفت: مجرمان دستگیرشده در تحقیقات خود به 96 فقره سرقت سیم و کابل هوایی در سطح شهرستان‌های سمنان و دامغان در یکسال گذشته اعتراف کردند. فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارقان، غیربومی و دارای سوابق متعدد کیفری بودند؛ اظهارکرد: ارزش ریالی اموال برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر 6 میلیارد ریال برآورد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار