| کد مطلب: ۱۰۳۰۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

طلب کشتی را می‌خواهم

رئــیس فدراسیون کشتی گفت: کمیته ملی المپیک بــرای ما تصمیم نمی‌گیرد، همان‌قدر که پول می‌دهند مـــدال هم بخواهند.
وعده
علیرضا دبیر، رئــیس فدراسیون کشتی در نشست خبری با اصحاب‌رسانه، با تسلیـــت درگذشت محمدرضا یزدانی‌خرم، اظهارداشت: مرحوم یزدانی‌خرم سال‌های زیادی برای کشتی زحمت کشید و امیدوارم جایگاه عالی داشته باشد. به خانواده او و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم. وی در مورد اینکه در مدت اخیر 4 رئیس فدراسیون فوت کرده‌اند، افزود: دعا کنید پنجمین نفر من باشم و شهید شوم. دبیر تاکیدکرد: از همان روز اول وعده دادم و گفتم انتخابی را جدی می‌گیرم و کشتی‌گیران هم باید جدی بگیرند، به قبل کاری ندارم و دوره خودم را می‌گویم، در کشتی آزاد و فرنگی کسی را ندیدید که بدون انتخابی به المپیک و مسابقات جهانی رفته باشد، انتخابی خوب و دقیق باعث رونق کشتی می‌شود.
کمیته و حواشی
رئیس فدراسیــون کشتی درباره اینکه کمیته ملی المپیک اعلام کرده است تیم اول به بازی‌های آسیایی می‌رود، عنوان کرد: هنوز هیچ توافقی نکردیم و منتظریم تیم جدید المپیک بیاید. کمیتــه بـــرای مــا تصمیم نمی‌گیرد همــان‌قـدر‌که پول می‌دهند مدال هم بخواهند، ما با مربیان و کشتی‌گیران دراین‌باره تصمیم می‌گیریم. دبیر با اشاره به حواشی کمیسیون ورزشکاران، تصریح کرد: کمیسیون ورزشکاران مهندسی‌شده بود، صالحی‌امیری هم قول داده بود، گفتم اگر صلاح می‌دانید سوریان ثبت‌نام نکند و از بین 4 نفر انتخاب شود، به همین دلیل سوریان در انتخابات شرکت نکرد اما دیدیم که او معرفی نشد، سوریان شاهد بود و خودش هم این موضوع را شنید. در هیات اجرایی می‌گویند من باج می‌خواهم اما این طلب کشتی است، چه باجی؟ من حرف‌های زیادی دارم، کمیته بودجه متفرقه را رشد داد نه بودجه قهرمانی را. قبل از انتخابات کمیته ملی المپیــک مفصل صحبت می‌کنم. دنبال جنگ و دعــوا نیستیم، فقط حق کشتی را بدهند. درباره نحوه پخش بودجه کمیته ملی المپیک هم توضیح خواهم داد، درباره دروغ‌هایی که گفته‌اند و تهمت زده‌اند، صحبت می‌کنم.
گرین کارت
وی دربــاره کشتی ایران و آمریکـــا، اظهارکــرد: از دستگاه‌های امنیتــی تشکر می‌کنم که ورود نداشتند و این مبارزه فقط یک دیدار دوستانه است. گفتم کشتی ما از روس‌ و آمریکا عقب است و هرچه با آنها رقابت کنیم برای ما خوب است. اینجا شکست بخوریم مشکلی نیست و نگاه ما دوستانه بود اما متاسفانه اتفاقی افتاد که ناراحت شدم، یک‌سری دروغ‌هایی نوشتند که خوب نبود، مثلا گفتند من گرین‌کارت دارم. بعداز المپیک سیدنی من هم گرفتم آن موقع خیلی‌ها گرفتند، 6ـ7 سال پیش انصراف دادم و گرین‌کارتم باطل شد، کسی که گرین‌کارت دارد ویزا می‌گیرد؟ سفارت آمریکا ای‌میل زده که چرا گرین‌کارت خود را پس دادی؟.
اختلاف با وزارت؟
رئیس فدراسیون کشتـــی درباره اینکه اختلافی با وزارت ورزش دارید؟، تصــریح کرد: اختلافی با وزارت ورزش نداریم، سجـــادی قول داده است این هفته پول بدهد. او رفیــق ماست و هم‌دوره من بوده است و خواهش می‌کنیم به ما کمک کند چون بازی‌های آسیایی نزدیـــک است، الآن وقت کمک و حمایت است. چون پـــول یکماه قبل از بازی‌های آسیایی به درد نمــی‌خورد. 14میلیارد از وزارت ورزش طلبــکاریم و مخلص وزارت هم هستیم، امیدواریم کمک کنند تا در بازی‌های آسیایی و همین طور المپیـــک پاریس نتیجه بگیریـم، دنبال تشنج نیستم من از جمله «دبیـــر باج می‌خواهــد» ناراحت شدم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار