| کد مطلب: ۱۰۳۰۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

ایرانی‌ها خریدار۱۰ هزار مسکن در ترکیه
بر اساس آمار رسمی ترکیه، در بین ملیت‌های مختلف، شهروندان ایرانی در سال ۲۰۲۱ میلادی ۱۰ هزار و ۵۶ واحد مسکونی را در ترکیه خریداری کرده‌اند که از این حیث در رتبه اول قرار دارند.
پسر نماینده شاهرود هم پست گرفت
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در حکمی، میر حامد خانی را به عنوان سرپرست اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات این معاونت منصوب کرد. میر حامد یزدی فرزند علی اصغر خانی، نماینده شاهرود، سرپرست حقوقی و تنظیم و مقررات وزارت بهداشت شده است.
واکنش استاندار کرمان به خبر استعفایش
استاندار کرمان در واکنش به خبر استعفای خود در فضای مجازی گفت: فعلا تا جانشین ما تعیین شود کار می‌کنیم و هر روزی دولت جانشین تعیین کرد هم خدا را شکر می‌کنم و هم با تمام وجود خوشحال می‌شوم، هر چند که یک ساعت خدمت بین مردم را هم فرصت و غنیمت می‌دانم.
دستگیری ۳۰ نفر در ویلای لاکچری
دادستان عمومی و انقلاب محمودآباد از پلمب یک واحد ویلایی لاکچری در این شهرستان به علت پارتی شبانه خبر داد و گفت: ۳۰ نفر در این پارتی دستگیر شدند. قاسم نبی‌زاده اظهار کرد: تعدادی ازاین افراد که در حال برگزاری جشن مختلط و سرو مشروبات الکلی در وضعیتی بسیار نامناسب بودند برابر دستور قضائی دستگیر شدند و دستور پلمب مکان نیز صادر شد.
تجمع پیشکسوتان جامعه کارگری
تجمع پیشکسوتان جامعه کارگری بازنشستگان تامین اجتماعی در اعتراض به دیده نشدن سهم بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، صبح دیروز مقابل مجلس برگزار شد. همچنین در استان قزوین نیز تجمع مشابهی برگزار شده است. علت برپایی این تجمع صنفی سکوت لایحه بودجه 1401 در مورد تسویه بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی است.
«اعرافی» عضو هیات موسس جامعه روحانیت
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از عضویت آیت‌ا... اعرافی در شورای مرکزی و هیات موسس جامعه روحانیت مبارز خبر داد. حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم اظهار داشت: در جلسه با رئیس دستگاه قضا مطرح شد با توجه به آن که بعد از مرحوم آیت‌ا... محمد یزدی، عضو مشترکی بین جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین نداریم، از آیت‌ا... اعرافی تقاضا شد به جامعه روحانیت مبارز بپیوندد.
معلمان قرآن تجمع کردند
تعدادی از معلمان قرآن بازمانده از جذب، صبح روز ۲۶ دی‌ماه به امید رسیدن صدایشان به گوش وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان این وزارتخانه، در خیابان شهید قرنی، تجمع داشتند. زمان این تجمع را ساعت هشت صبح اعلام کرده بودند و پس از گذشت دقایقی به تدریج حدود ۱۵ نفر به نمایندگی استان‌های مختلف حضور یافتند. پیش از این نیز ایکنا در چند نوبت پیگیری‌هایی درباره عدم جذب و تبدیل وضعیت این معلمان داشت.
محکومیت مدیر سابق شهرداری کرج
معاون قضائی رئیس کل محاکم عمومی وانقلاب کرج و سرپرست دادگاه‌های کیفری ۲ شهرستان کرج با اشاره به صدور احکام قطعی مربوط به پرونده تعدادی از مدیران و کارکنان شهرداری و کارشناسان رسمی دادگستری گفت: در این پرونده یکی از مدیران سابق شهرداری کرج، تعدادی از کارمندان شهرداری و سه نفر از کارشناسان رسمی دادگستری و تعدادی از افراد حقیقی به مجازات‌های قانونی محکوم شدند. در این پرونده ۱۶ متهم وجود داشت.
بازداشت یک ایرانی در آمریکا
وزارت دادگستری آمریکا از بازداشت یک شهروند آمریکایی - ایرانی خبر داد. وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از بازداشت یک شهروند ایرانی- آمریکایی به اتهام صادرات غیرقانونی تجهیزات و فناوری الکترونیک به ایران خبر داد. پرونده این شهروند به زودی در دادگاه ناحیه شرقی نیویورک بررسی خواهد شد.
حکم عضو سیلی زننده شورای مشهد
اتهام (ه د)، عضو شورای شهر مشهد، به خاطر مضروب کردن کارگر شهرداری در شعبه ۱۴۵ دادگاه کیفری دو مشهد محرز شده و دادگاه بدوی او را مجرم شناخت. او ۲۰ روز فرصت دارد تا به حکم صادره اعتراض کند. این عضو جوان شورای شهر مشهد در سال ۱۳۹۷ مسئولیت بوستان کوهسنگی شهرداری مشهد را برعهده داشت و زمانی که می‌خواست از در خروجی آن وارد شود در واکنش به مخالفت مامور پارکینگ به آن کارگر شهرداری سیلی می‌زند.
مسافرکشی VIP توسط آمبولانس‌ها
رئیس پلیس راهور تهران موضوع مسافرکشی توسط آمبولانس‌ها را تایید کرد. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این موضوع چندان قابل توجه نبوده اما با همکاری و اعلام سازمان اورژانس با آمبولانس‌هایی که عمدتا متعلق به بخش خصوصی بوده وفعالیتی خارج از ماموریت خود داشتند برخورد شد. سردار محمدحسین حمیدی درباره این تخلفات گفت: متاسفانه برخی از این آمبولانس‌ها اقدام به مسافربری وی‌آی‌پی و... کرده بودند که با آنها برخورد شد.
شناسایی مزرعه بزرگ ارز دیجیتال
مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: یک مزرعه بزرگ غیرقانونی ارز دیجیتال با ۲۳۵ دستگاه ماینر در بزرگراه فتح تهران شناسایی و جمع‌آوری شد. کاظم دهقان‌پور اظهار کرد: یک مزرعه بزرگ ارز دیجیتال که با استقرار ۲۳۵ دستگاه ماینر در انبار متروکه یک کارخانه، اقدام به استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال با استفاده از تعرفه‌های مخفف برق می‌کرد، شناسایی شد.
سهیلی، ناجوانمردانه قضاوت شد
مهرشاد سهیلی نوجوان جهادی در گفت‌وگوی کلاب هاوسی گفت: خبرنگاری به دنبال اخاذی دویست میلیونی از وی بود و به همین دلیل از آن روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد شکایت خواهد کرد. به گزارش سود نیوز، وی با بیان اینکه این قبیل پرونده‌سازی‌های کاذب جوانان هم نسل مرا از فعالیت‌های اجتماعی سرخورده می‌کند، افزود: هدف فعالیت ما فقر زدایی در مناطق محروم کشور بوده و ازآنجا که جزو آقازاده‌ها و شمال شهر نشین‌های تهران نیستم به من حمله می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار