| کد مطلب: ۱۰۳۰۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس می‌تواند بالاتر از استقلال بایستد!

پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ‌برتر فوتبال ایران به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد. در این خصوص جواد منافی مربی پیشین تیم پرسپولیس پاسخگوی سوالات بود.
عملکرد پرسپولیس را در نیم‌فصل اول چگونه دیدید؟
پس از بازی با الهلال که در آن مسابقه پرسپولیس دچار افت شده بود در ابتدای فصل نیز شروع خوبی را شاهد نبودیم. برخی نفرات در حد و اندازه پرسپولیس نبودند و این تیم نیاز به مهره‌هایی دارد که در حد تیم‌ملی باشند. بازیکنی که ۶ ماه تا یکسال نیاز به زمان داشته باشد تا در پرسپولیس جا بیفتد به این تیم کمک زیادی نمی‌کند. در میان نفرات جذب شده در این فصل برخی کیفیت لازم را ارائه نکرده‌اند. البته با گذشت زمان پرسپولیس بهتر شد. در پایان نیم‌فصل اول سرخ‌پوشان در رتبه دوم ایستادند و می‌توانند به قهرمانی امیدوار باشند.
پیش‌بینی‌تان درباره نیم‌فصل دوم چیست؟
تمامی اعضای تیم پرسپولیس می‌دانند کار سختی پیش‌رو دارند و بازی آسانی در لیگ‌برتر وجود ندارد. هیچ حریفی را نباید دستکم گرفت و البته در جریان بازی‌ها باید امتیازی از دست نرود. با توجه به پارگی رباط‌صلیبی عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی تنها مهاجم هدف تیم است و باید در فصل نقل‌وانتقالات با جذب مهاجم زهردار، معضل تهاجمی تیم برطرف شود. اگر کادرفنی بتوانند در خط دفاعی و دروازه نیز بازیکن جذب کنند پرسپولیس می‌تواند در پایان فصل بالاتر از استقلال قرار بگیرد.
پرسپولیس در ادامه جام‌حذفی با ذوب‌آهن دیدار دارد. این مسابقه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
قطعا نماینده اصفهان در این بازی خانگی به‌دنبال کسب نتیجه مطلوب است. تیم‌های لیگ‌برتری می‌توانند با پنج پیروزی در جام حذفی قهرمان شوند و سهمیه مستقیم لیگ‌قهرمانان آسیا را کسب کنند. نباید به برتری دو بر صفر لیگ‌برتر مقابل ذوب‌آهن توجه کرد چون مصاف جام‌حذفی داستان دیگری دارد. بدون‌شک حریف اصفهانی با تمام قدرت بازی خواهد کرد تا بتواند خود را به مرحله بعدی برساند. پرسپولیس باید هوشیار باشد و ضمن استفاده از موقعیت‌ها به حریف فرصتی ندهد تا بتواند به جمع ۸ تیم برتر جام‌حذفی صعود کند. تیمی که فرصت‌طلب باشد بخت بیشتری برای برنده‌شدن دارد و در این زمینه باید بازیکنان پرسپولیس بهتر باشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار