| کد مطلب: ۱۰۳۰۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

بازگشت از عتبات
چرا به‌رغم اینکه بازگشت بیشتر زوار از عراق از مرز زمینی است، تست و معاینه صورت نمی‌گیرد؟ طی یک هفته که از بازگشت یکی از نزدیکان ما از کربلا می‌گذرد حدود ۵۰ نفر در خانواده که به دیدارشان رفتند بیمار شدند و متاسفانه کودکان بسیار سخت مریض شدند. لطفا به این موضوع رسیدگی کنید.
یک شهروند از شهرری
بوی نامطبوع تهران
مسئولان فکری به حال این بوی نامطبوع بکنند چه وضعیتی دارد. ما تهرانی یا باید از بوی نامطبوع در عذاب باشیم یا از هوای آلوده تا چه زمانی باید ریه هایمان ناسالم بماند. برای کرونا باید ماسک بزنیم برای آلودگی هوا باید ماسک بزنیم چه وضعیتی است که الان بوی نامطبوع هم اضافه شده است. محیط زیست اقدام درستی انجام نمی‌دهد. مسئولان لطفا اعلام کنند که کجای تهران زندگی می‌کنند که نه بوی نامطبوع را متوجه می‌شوند و نه آلودگی هوا را؟! حداقل به ما هم بگویند لااقل ما برویم آنجا چادر بزنیم زندگی کنیم.
کسری از تهران
سرعت اینترنت
در این چند روز واقعا سرعت اینترنت بسیار پایین آمده و واقعا دلیل این موضوع را نمی‌دانم امیدوارم در این فصل امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان هر چه زودتر سرعت اینترنت درست شود.
ثابت از تهران
بازنشسته تامین اجتماعی
بازنشسته‌های تامین اجتماعی که ۱۰ سال است که حق بیمه را واریز کردند و بازنشسته شدند چند سال است که دریافتی‌شان یک میلیون و پانصد هزار تومان است. می‌خواستم به مسئولان بگویم آیا با این پول می‌شود زندگی کرد لطفا کمی هم به فکر ما باشید.
حسنی از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار