| کد مطلب: ۱۰۳۰۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

معطلی 3 ساعته پرواز تهران - استانبول
پرواز شماره ۷۶۹ هواپیمایی ایران «هما» در ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه روز جمعه قصد ترک فرودگاه امام خمینی‏(ره) به مقصد استانبول را داشت که به دلیل نقص فنی و نبود قطعه با تاخیر مواجه شد، که با ارسال قطعه موردنظر با حدود ۱۷۰ دقیقه تاخیر پرواز انجام شد.
تجمع کارگران شهرداری
کارگران رفت و روب و حمل زباله‌ی شهرداری کوت عبدا... صبح دیروز (۲۵ آذر) در اعتراض به معوقات مزدی خود مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند. کارگران رفت و روب و حمل زباله‌ی شهرداری کوت عبدا... ۴ ماه معوقه‌ی مزدی دارند و از آبان ماه هیچ حق بیمه‌ای برای آن‌ها پرداخت نشده است. روز چهارشنبه نیز این کارگران در دو شیفت صبح و شب دست از کار کشیدند.
اشک‌ کلانی در بدرقه تیم‌ملی زنان
پیشکسوت سرشناس تیم‌ملی فوتبال که در جام ملت‌های آسیا به آقای گلی هم دست یافته است، در مراسم بدرقه تیم‌ملی زنان گفت: زنان ورزشکار ما با وجود ناسازگاری‌ها به مسابقات مختلف رفته‌اند و موفق شده‌اند. حسین کلانی در مراسم بدرقه تیم‌ملی فوتبال زنان ایران به جام ملت‌های آسیا گفت: زنان ما بدعت‌گذار و تاریخ‌ساز هستند. ما در جهان ممکن است مادام کوری نداشته باشیم اما میرزاخانی‌ها را داریم.
«کرباسچی» بستری شد
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی بستری شد. غلامحسین کرباسچی دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی در پی ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. طبق پیگیری‌ها حال غلامحسین کرباسچی چندان مساعد نیست و گفته شده که باید تحت مراقبت ویژه قرار بگیرد‌.
«قاسم بهرامی» دستگیر شد
قاسم بهرامی، ملقب به شیدای همدانی در حالی که با کمک یک گروهک وابسته به سرویس‌های خارجی در تلاش برای خروج از کشور بود در مرز ماکو دستگیر شد. بهرامی، دارای چندین سابقه زندان به جرم قاچاق مواد مخدر، شرارت و جعل است که اخیرا با هدف کسب شهرت و پناهندگی به مقدسات توهین می‌کرد.
حضور داعش در استان دیالی عراق
یک اندیشکده آمریکایی با اشاره به حضور داعش در استان دیالی عراق، نوشت که این گروه تروریستی در حال سو‌ء‌استفاده از اختلافات و ضعف هماهنگی میان اربیل و بغداد است. «استان دیالی محل تلاقی چهار استان عراق از جمله بغداد، سلیمانیه، واسط و صلاح الدین است. علاوه بر این، جاده‌هایی که از دیالی می‌گذرند می‌تواند به استان الانبار یا موصل منتهی شود. بنابراین، هر گروه مسلحی که بخواهد کنترل خود را بر آن مناطق تحمیل کند، باید در دیالی حضور داشته باشد. استان‌های سلیمانیه، واسط، دیالی با ایران همسایه هستند و دارای منطقه جغرافیایی ناهموار مشابهی هستند.
عکس یادگاری با تیم حفاظت ترکیه‌ای
رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم با تیم حفاظت ترکیه عکس یادگاری گرفت. محمود احمدی‌نژاد که برای دریافت یک دکترای افتخاری از دانشگاه دانشگاه بیکنت استانبول به استانبول سفر کرده بود، با تیم حافظت خود در این کشور عکس یادگاری گرفت. محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور دولت نهم و دهم که به ترکیه سفر کرده است، از دانشگاه بیکنت استانبول به پاس همکاری در زمینه عمران دکترای افتخاری گرفت.
هدیه زندانیان بحرینی به رهبر انقلاب
مبارزان بحرینی از زندان آل خلیفه برای رهبر انقلاب ارسال کردند. کتاب «لواء القلوب» (سردار دل‌ها) شاید متفاوت‌ترین اثر فرهنگی بعد از دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی بود؛ اثری از مبارزان بحرینی گرفتار در زندان‌های جهنمی رژیم آل‌خلیفه که به رهبر انقلاب اسلامی اهدا کردند. حجت‌الاسلام سیدکمیل باقرزاده به تازگی در صفحه اینستاگرام خود مطلب جالبی را منتشر کرده است: دومین سالگرد عروج حاجی را هم پشت‌سر گذاشتیم؛ با کلی برنامه و مراسم و تولیدات متنوع مردمی و حاکمیتی ایرانی و خارجی.
بازداشت 4 آدم‌خوار در نتجریه
مقامات ایالت «زامفارا» در شمال غربی نیجریه می‌گویند که چهار نفر را که گفته می‌شود در آدم‌خواری و فروش اعضای بدن انسان دست داشته‌اند، دستگیر کرده‌اند. بنا بر گزارش شنبه پایگاه خبری «آی‌ اُ ال»، مظنونان پس از آن دستگیر شده‌اند که کارآگاهان جسدی را در یک ساختمان نیمه‌ساخت پیدا کردند که برخی از اعضای بدن آن وجود نداشت. پایگاه خبری کنیایی در این خصوص خبر داد که این کشف در جریان انجام تحقیقاتی درباره ناپدید شدن یک پسربچه نُه‌ساله صورت گرفته است.
مجسمه ۱۴ میلیاردی حراج تهران!
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.
روایتی از جلسه اخیر رئیسی
عزت ا... یوسفیان ملا، نماینده مجلس یازدهم و از همراهان علی لاریجانی، درباره جلسه اخیر ابراهیم رئیسی با حضور علی‌لاریجانی و دیگر چهره‌های مطرح سیاست خارجی گفت: «من از جزئیات آن جلسه اطلاعی ندارم اما آقای رئیسی گفتند می‌خواهیم بین دولت و نخبگان کشور ارتباطی شکل بگیرد اما این‌که آیا از کسی تاکنون در حوزه‌های مختلف دعوت کرده باشند اطلاعی ندارم. قبلا هم دولت در این زمینه صحبت کرده بود که بعد از انتخابات رقابت‌ها تبدیل به رفاقت شود.»
حکم مادر همسرِ شهردار لغو شد
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از لغو حکم انتصاب مشاور بانوان شهردار مرکز استان خبر داد. جمشید عین‌بیگی با بیان اینکه در مکالمه‌ای تلفنی با شهردار بجنورد، نارضایتی از صدور حکم مشاور بانوان را به خاطر وجود نسبت خویشاوندی اعلام کردم، افزود: شهردار بجنورد اعلام کرد که حکم این انتصاب لغو شده است. وی گفت: امروزه فضای عمومی جامعه پذیرای انتصاب‌های فامیلی نیست؛ اگرچه آن فرد توانمندی بالایی داشته باشد. وی تاکید کرد: باید بیش از پیش مراقب حواشی کار و هزینه‌هایی که به مجموعه آبروی نظام تحمیل می‌شود، باشیم.
انتقاد از 2 قرارداد مهم ایران
یک عضو سابق شورای شهر تهران از 2 قرارداد مهم ایران با شرق گلایه کرد. محمد سالاری در توئیتی نوشت: اجرای ناگهانی توافق ٢۵ ساله با چین و احتمال امضای توافق ٢٠ ساله با روسیه در سفر رئیسی به این کشور، یعنی قطعی شدن احیای برجام! چرا که با وجود تحریم‌ها این توافقات بی‌اعتبارند. همچنان هیچ اراده‌ای برای شفاف‌سازی و نقد و بررسی جزئیات این توافقات وجود ندارد؟

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار