| کد مطلب: ۱۰۳۰۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

خود را برتر از کسی نمی‌دانم

وحید شمســـایی هفته گذشته به‌عنوان سرمربی تیم‌ملــی فوتسال کشورمان معرفی شد. وی در این خصوص پاسخگوی سوالات بود. وی می‌گوید دست بیعت به‌سوی تمامی پیشکسوتان و دلسوزان جامعه فوتسال دراز می‌کنم. علامه دهر نیستم و خود را برتر از کسی نمی‌دانم.
درباره توافــق با فدراسیون فوتبال و پذیرش سرمربیگری تیم‌ملی فوتسال توضیح می‌دهید؟
پیش از هر چیز بایــد از زحمـــات محمد ناظم‌الشریعه که هفـــت سال در تیم‌ملی زحمت کشید تشکر کنم. با او که دوست و رفیق قدیمی‌ام است تمــاس گرفتم و به او بابــت تــلاش‌هایش و نتایج درخشـــانی که کسب کرد تبریک گفتم. امیدوارم که بتوانم نتایج خوبی را در تیم‌ملی فوتسال ایران کسب کنم و اتفاقاتی خوش را برای شادی دل علاقه‌مندان رقم بزنیم. دست بیعت به سوی تمامی پیشکسوتان و دلسوزان جامعه فوتسال دراز می‌کنم. علامه دهر نیستم و خود را برتر از کسی نمی‌دانم. از تمامی کسانی که می‌توانند به پیشرفت تیم‌ملی فوتسال کمک کنند می‌خواهم در کنارم باشند. در تیم‌ملی به روی تمامی بازیکنان شایسته باز است. اگر تیم‌ملی فوتسال ایران توانست به‌عنوان سوم جهان دست یابد و تیم‌های بزرگ دنیا را از پیش‌رو بردارد، همچنین اگر آقای آسیا شدیم به‌دلیل برنامه‌ریزی‌های خوب و مدرن بود. در زمان صادق درودگر ساختار بسیار خوبی برای تیم‌ملی فوتسال ساخته شد و مربیان بزرگی مثل حسین شمس، محمدحسن انصاری‌فرد و پس از آنها خسوس.کاندلاس توانستند در این برنامه‌ریزی درازمدت و کسب نتایج درخشان مثمرثمر باشند. در حال حاضر هم فوتسال ایران می‌تواند با اتکا به تیم‌های لیگ برتری خود نظیر مس‌سونگون، گیتی‌پسند، کراپ‌الوند، مقاومت‌البرز، سن‌ایچ ساوه و غیره به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست یابد.
بازیکنان نامی در تیم‌ملی چه نقشی دارند؟
باید سعی کنیم نفراتی چون حسن‌زاده‌ها، جاویدها و طیبی‌ها را به فوتسال ایران تقدیم کنیم. باید پله‌پله پیش برویم و از ارتباطات خوبی استفاده کنیم تا تیم‌ملی فوتسال ایران بتواند نتایجی خوب در تمامی ایام بگیرید. به مسابقات پیش‌رو نگاهی جدی داریم و هیچ تورنمنتی آسان نیست. باید نقاط ضعف را یکی پس از دیگری رفع کنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار