| کد مطلب: ۱۰۳۰۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

قاچاق 120 کیلو مواد
فرمانده انتظامي استان چهارمحال‌ و بختیاری گفت: ماموران اين استان موفق به کشف 100کیلو تریاک و 20کیلوگرم حشیش در محور خانمیرزا- بروجن در بازرسی از یک پژو شدند. سردار منوچهر امان‌اللهی، اظهارکرد: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت سوداگران مرگ در تهيه و توزيع موادمخدر در استان، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس استان قرار گرفت. وي افزود: پس از انجام تحقيقات و اخذ مجوز قضائي، یک خودرو پژو حامل موادمخدر و یکدستگاه پژو اسکورت قاچاقچیان در محور خانمیرزا - بروجن متوقف شدند. فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری بیان داشت: در بازرسی از این خودروها 100 کیلو تریاک و 20 کیلوگرم حشیش که به‌صورت ماهرانه جاساز شده بود، کشف و 2 قاچاقچی دستگير شدند. سردار امان‌اللهی در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي، گفت: برخورد با توزيع‌كنندگان مواد‌مخدر از برنامه‌هاي محوري پليس این استان در سالجاري است.
کشف 23 دستگاه ماینر
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان برخوار از کشف 23 دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ مجيد حاتمي بیان داشت: ماموران اداره جرائم اقتصادی فرماندهی انتظامی برخوار از تولید غیرمجاز ارز دیجیتال در یک کوره آجرپزی واقع در حاشیه شهرستان مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وي افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و شناسايي محل نگهداري ماينرهاي غيرمجاز طی هماهنگي‌ با مقام قضائي به‌همراه کارشناسان اداره برق شهرستان به محل اعزام و از این مکان بازرسی کردند. جانشين فرمانده انتظامي شهرستان برخوار اظهارداشت: 23 دستگاه ماینر که به‌صورت غیرمجاز در حال استخراج ارز ديجيتال بودند کشف و یک نفر در این رابطه نیز دستگیر شد. این مقام انتظامی ارزش ماینرهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 10 ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: در اين خصوص پرونده مربوطه تشکيل و فردخاطی نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
توقيف كالاي قاچاق
فرمانده انتظامی لارستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ داود امجدی بیان داشت: در راستاي مقابله جدي با پديده شوم قاچاق، ماموران انتظامی لارستان حین کنترل محورهای مواصلاتی به يكدستگاه اتوبوس حامل مسافر مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. وی افزود: ماموران در بازدید از اين اتوبوس انواع کالای قاچاق شامل 3 هزار و 286 ثوب انواع پوشاك، 68 عدد لوازم بهداشتي، 6 دستگاه اسكيت و 10 دستگاه انواع لوازم خانگي برقي خارجي فاقد مجوز را کشف کردند. فرمانده انتظامی لارستان با بيان اينكه کارشناسان ارزش اموال مكشوفه را 5 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این راستا راننده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار