| کد مطلب: ۱۰۲۹۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

بی‌اشتهایی تحصیلی!
رئیس سابق سازمان نظام روانشناسی در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از ترک تحصیل ۳۰درصد دانش‌آموزان و پیامدهای اجتماعی این اتفاق ابراز نگرانی کرد. غلامعلی افروز افزود: هم‌اکنون حدود ۳۰ درصد از جمعیت کودکان و نوجوانان سنین مدرسه قبل از ۱۸ سالگی به دلایل مختلف، عمدتاً به‌دلیل «بی‌اشتهایی تحصیلی» مدرسه را زودهنگام ترک می‌کنند.
مادر زن، مشاور دامادش شد
جواد حمیدی راوری در حکمی مادر همسر خود را به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری بجنورد منصوب کرد. خبر‌ها حاکی است در روز‌های گذشته مراسم معارفه وی به‌عنوان مشاور شهردار بجنورد در شهرداری برگزار و مادر همسر آقای شهردار کار خود را نیز در شهرداری بجنورد آغاز کرده است. گفته می‌شود مادر همسر شهردار بجنورد یک معلم بازنشسته است.
مهدی هاشمی کجاست؟
سید محمود علیزاده طباطبایی در واکنش به عکس منتشر شده از مهدی هاشمی رفسنجانی در یکی از خیابان‌های تهران گفت: مهدی هاشمی در حال گذراندن دوران محکومیت خود است. استفاده از مرخصی حق طبیعی هر زندانی است. وی ادامه داد: برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی و افراد به گونه‌ای رفتار می‌کنند که نباید او از مرخصی استفاده کند و گمان می‌کنند که غیر از مهدی هاشمی و محمدعلی نجفی هیچ فرد دیگری در زندان نیست که هر چند وقت یکبار به مرخصی آنها انتقاد می‌کنند.
فوت یک بی‌خانمان
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایرگفت: با حضور آتش نشانان، حریق در یک اتوبوس مهار و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری شد اما متاسفانه این حادثه با یک فوتی همراه بود. محمودرضا ملکی افزود: با توجه به وجود یک قوطی حلب ۱۷ کیلویی روغن در محل حادثه، احتمالا فرد فوت شده برای گرم کردن خود اقدام به روشن کردن آتش در اتوبوس اسقاطی کرده و آتش سوزی رخ داده است.
خداحافظی تهیه‌کننده رد خون
سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده سینما گفت: دخالت برخی نهادهای حاکمیتی در جریان تولید باعث خداحافظی‌ام از سینما شد. سیدمحمود رضوی در حاشیه اکران‌های مرکزی دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: مهم‌ترین مشکل شخص من در تهیه‌کنندگی، دخالت نهادهای حاکمیتی در جریان تولید است که به همین دلیل هم از سینما خداحافظی کردم. آنها به جای اینکه کمک کنند، بیشتر مزاحم هستند.
گرد پیری بر چهره عادل فردوسی‌پور
عادل فردوسی پور یکی از محبوب‌ترین مجریان ورزش ایران است که بیش از دو دهه با برنامه نود در دل مخاطبان جا باز کرده بود که دو سال پیش به دلایل نامعلوم، از اجرا کنار گذاشته شد. عادل اگر چه در این مدت تمایل چندانی به صحبت نداشته، اما در مسابقات و مراسم‌های مختلف حضور فعالی داشته. او در روز‌های گذشته با تیم رسانه ورزش در جام حرف و مشاغل نایب قهرمان شد و کاپ اخلاق مسابقات را هم به نمایندگی از تیم رسانه ورزش دریافت کرد.
توقیف ۴ فروند شناور
رئیس کل دادگستری هرمزگان با اعلام شناسایی و انهدام چهار باند قاچاق سازمان یافته سوخت و دستگیری ۲۰ نفر در این رابطه خبر داد. مجتبی قهرمانی اظهار کرد: مأموران دریابانی موفق شدند پس از شناسایی و توقیف ۴ فروند شناور غیرمجاز حامل سوخت قاچاق، در بازرسی از آنها ۱۲۰ هزار لیتر گازوئیل را کشف و ضبط کنند. وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند محموله‌های سوخت را به منظور تحویل به مشتریان خود به خارج از حوزه آب‌های سرزمینی ایران منتقل کنند.
وزیر نفت با کت و شلوار و دمپایی
تصویر جواد اوجی وزیرنفت دولت رئیسی که در جلسه‌ای کاری با کت و شلوار، دمپایی پوشیده، بحث‌برانگیز شده است. علی‌عسگری رئیس پیشین صداوسیما که در انتصابی عجیب به ریاست بزرگ‌ترین مرکز پتروشیمی برگزیده شده نیز در تصویر کنار وزیر نفت دیده می‌شود.
90 درصد در دانشگاه‌ها لیبرال‌اند
یک نماینده مجلس گفت: ما نگران در خطر افتادن هویت اجتماعی هستیم و در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های ۹۲، ۹۶ و ۱۴۰۰ جریان انقلابی، مقام اول را در همدان، کسب کرده‌است. در دانشگاه‌های ما ۹۰ درصد لیبرال و ۱۰ درصد انقلابی هستند و متاسفانه نیرو‌های انقلابی به کار گرفته نمی‌شوند. حجت‌الاسلام فلاحی تاکید کرد: ۳۰ درصد آموزش‌های دانشگاه‌های ما باید آموزش مهارتی باشد، اما الان ۱۴ درصد است. بزرگ‌ترین هنرستان غرب کشور را در همدان داریم، اما هیچ امکاناتی ندارد.
مرگ قهرمان سابق به‌خاطر ضرب و شتم!
فرنگی‌کار سابق ایران که به دلیل ضرب و شتم در کمپ ترک اعتیاد، حدود دو سال در کما بود، سرانجام درگذشت. محسن قاسمی ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال طلای آسیا که دو سال پیش در یک مرکز کمپ ترک اعتیاد در بروجرد مورد ضرب و شتم شدید پرسنل کمپ قرار گرفته بود و به دلیل آسیب‌دیدگی از ۲۶ ناحیه، به کما رفته بود، سرانجام در سن ۳۱ سالگی درگذشت. قاسمی علاوه بر کسب مدال طلای آسیا در سال ۲۰۱۱، مدال طلای آسیا در رده جوانان در سال ۲۰۱۰ و نقره و برنز نوجوانان آسیا را در کارنامه خود داشت. او همچنین در سال ۲۰۱۲ به همراه تیم‌ملی کشتی فرنگی قهرمان جام‌جهانی شد.
انتقاد از انجام سونوگرافی توسط آقایان
امام جمعه کرج گفت:پزشکان زن باید در خدماتی مانند سونوگرافی و معاینات مربوط به دیگر بیماری‌ها برای بانوان خدمت‌رسانی کنند. حداقل در بیمارستان‌های دولتی نباید خدمات مربوط به بانوان توسط پزشکان مرد انجام شود. پزشکان زن استان البرز برای خدمات دهی به بانوان در مصلی کرج استفاده می‌شود. دستگاه سونوگرافی برای این کار تهیه شده که این دستگاه در مصلی کرج پذیرای خدمات دهی به بانوان استان البرز است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار