| کد مطلب: ۱۰۲۹۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

یک مهاجم «تمام عیار» کم داریم

فرشید طالبـــی کارشناس فوتبال بعــداز قهرمانی استقلال در نیم‌فصل اول لیگ‌برتر ارزیابی‌اش را درباره بازی‌های نیم‌فصل اول بیان کرد.
درباره حضور ۳ بـــازیکن خارجی در صدر جدول گلزنـــان لیگ‌برتر فوتبال بگویید؟
حضور ۳ بازیکن خارجی از جمله پریرا، منشا و یامگا در صدر جدول گلزنان لیگ‌برتر فوتبال می‌تواند اتفاق خوبی باشد چراکه بازیکنان خارجی موثر به لیگ‌برتر فوتبال ما آمدند اما از این لحاظ که در رتبه اول تا سوم جدول گلزنان ما، نام یک بازیکن و مهاجم ایرانی وجود ندارد چنین اتفاقی می‌تواند یک رویداد منفی نیز به‌شمار رود. این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای فوتبال ما باشد؛ ما یک مهاجم تمام‌کننده و گلزن تمام‌عیار داخلی کم داریم و امیدوارم این موضوع تقویت شود.
ارزیابی‌تان از نیم‌فصل اول لیگ‌برتر چیست؟
به‌نظرم دوباره شاهد بازی‌های حاشیه‌ای در نیم‌فصل اول بودیم و گویا حواشی جزو جدانشدنی فوتبال ما شده است.
بهترین بازی نیم‌فصل اول لیگ‌برتر فوتبال را چه تیم‌هایی انجام دادند؟
بازی گل‌گهر و مس‌رفسنجان را بازی خوب و باکیفیتی می‌دانم چون هر ۲ تیم در طول لیگ نشان دادند که علاقه زیادی به بازی حمله‌ای دارند و از آن طرف هم تیم سپاهان به لحاظ ایجاد موقعیت‌های فراوان در شرایط ایده‌آل و چشم‌نوازی بوده است. بازی‌های تیم سپاهان به لحاظ ببینده در شرایط خوبی قرار داشتند. البته این تیم اصفهانی نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و در برخی از بازی‌ها در شرایط خوبی نبود.
درباره مشکلات تیم‌ها در نیم‌فصل اول بگویید؟
من فکر می‌کنـــم بسته‌شدن پنجـــره نقل‌وانتقالاتی تیم‌ها اثری فوق‌العاده منفی روی عملکردشان گذاشته است و امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط تیم‌ها ایده‌آل شود تا تیم‌ها بتوانند با یارگیری خوب وارد بازی‌ها شوند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار