| کد مطلب: ۱۰۲۹۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

«قهرمان» نامزد جایزه «بفتا» شد
آرمان‌ملی: فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی به فهرست بلند نامزدهای جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان بفتا راه پیدا کرد. فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی در کنار فیلم‌هایی چون «ماشین مرا بران»، «کوپه شماره ۶»، «مادران موازی»، «تیتانیوم»، «گریز» و «بدترین فرد در جهان» برای جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان نامزد دریافت جایزه بفتا شده است. رقیب اصلی فرهادی در این رقابت «ماشین مرا بران» از سینمای ژاپن است که چند روز پیش جایزه گلدن‌گلوب را دریافت کرد.
جدایی بازیگر «بازی تاج و تخت»
آرمان‌ملی: جیسون موموآ بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» پس از ۵ سال زندگی مشترک از همسر بازیگرش، لیسا بونت جدا شد. جیسون موموآی ۴۲ ساله بیش از همه برای بازی در سریال «بازی تاج و تخت» مشهور است. او که اهل هاوایی است، بازی در چند فیلم ابرقهرمانی و البته فیلم جدید «تل ماسه» را نیز در کارنامه دارد. لیسا بونت نیز با بازی در سریال «شوی بیل کازبی» به شهرت رسید و پس از آن در چند فیلم سینمایی از جمله «دشمن ملت» جلوی دوربین رفت. بونت پیش از موموآ با لنی کراویتز خواننده راک ازدواج کرده بود.
«فراهانی» در مستند «سردارسلیمانی»
رادیوتئاتر «بودن»، مستند نمایشی با موضوع سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، شنبه ۲۵ دی‌ماه، ساعت ۱۹ در تالار حافظ اجرا می‌شود. این نمایش به نویسندگی امین رهبر و احسان فکا به صحنه می‌رود. بهزاد فراهانی، مهرداد عشقیان، محسن بهرامی، علی میلانی، شمسی صادقی و قربان نجفی در این اجرا ایفای نقش می‌کنند. همچنین بهزاد عبدی (آهنگساز)، امین رهبر (تهیه‌کننده)، مجید آئینه (صدابردار)، نرگس موسی‌پور (افکتور)، رها جهانشاهی (مجری طرح) و...
خواننده قدیمی
در بیمارستان بستری شد
آرمان‌ملی: فرزند اسفندیار قره‌باغی خواننده پیشکسوت موسیقی کشورمان از بستری‌شدن این هنرمند در یکی از بیمارستان‌های شهر تبریز خبر داد. یاشار قره‌باغی، گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته پدرم به‌دلیل عارضه جسمانی که برایش پیش آمده، در بیمارستان بستری شده و هم‌اکنون در بخش سی‌سی‌یو بستری است. متاسفانه فعلا شرایط خوبی را نمی‌توان برای پدر توصیف کرد تا ببینیم شرایط به چه شکلی خواهد شد. به‌هرحال طی روزهای اخیر بحث جراحی هم به میان آمده اما چون شرایط سنی پدر ریسک عمل جراحی را بالا می‌برد بنابراین منتظر جواب‌ ام‌آر‌ای هستیم تا ببینیم چه می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار