| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

بازداشت عوامل تیراندازی در ایذه
دادستان ایذه گفت: تمامی عاملان تیراندازی در یکی از خیابان‌های ایذه که منجر به جان باختن شهردار دهدز شده بود دستگیر شدند. یار محمد رسالتی اظهار کرد: تمامی عاملان تیراندازی در ایذه با تلاش شبانه روزی مامورین نیروی انتظامی دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند. دادستان ایذه تاکید کرد: دستگاه قضایی با مخلان امنیت جامعه برخورد صریح و قاطعی دارد.
وزیر اسبق بهداشت در عمان؟
انتشار تصویری از حسن قاضی‌زاده هاشمی، ‌وزیر اسبق بهداشت به شایعات حضور او در کشور عمان دامن زد. انتشار تصویری از هاشمی که در آن به عنوان موسس مرکز چشم‌پزشکی نور در کشور عمان معرفی می‌شود، شایعات قبلی را پررنگ‌تر کرد. گفتنی ا‌ست پیش از این درباره اینکه هاشمی در حال تاسیس بزرگ‌ترین بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی در کشور عمان است، شایعاتی منتشر شده بود.
خروج یک زندانی دو تابعیتی از کشور
منابع انگلیسی مدعی شده‌اند که ارس امیری به انگلیس رفته است. شورای بریتانیا در بیانیه‌ای از بازگشت ارس امیری به انگلیس خبر داد. در این بیانیه آمده است: ما بسیار خرسندیم که تأیید کنیم ارس امیری، کارمند شورای بریتانیا و شهروند ایران، توسط دادگاه عالی در ایران از تمام اتهاماتی که قبلاً علیه او مطرح شده بود، پس از درخواست تجدیدنظر موفق وکیلش، تبرئه شده است. او از بازداشت آزاد شده و به بریتانیا بازگشته است.
تقدیم خندوانه به اختلاسگران
طبق روال هر شب برنامه خندوانه رامبد جوان از حاضران در سالن خواست که پیشنهاد بدهند برنامه به یکی از مشاغل زحمتکش تقدیم شود. در میان پیشنهاد‌های مختلفی مانند کابینت‌سازها، زنان خانه‌دار و... یکی از حاضران پیشنهاد داد برنامه به اختلاسگران تقدیم شود. رامبد جوان هم با استقبال از این پیشنهاد گفت: اتفاقا خوب است. چون همیشه به اختلاسگران فحش داده‌ایم و آدم نشده‌اند شاید این بار تشویق کردیم و آدم شدند و دست از این کار‌های زشت‌شان برداشتند.
انتقاد از ایرانی‌های مهاجر
امام جمعه اراک با بیان اینکه برخی از این مهاجرین برای گرفتن ویزا هر یکشنبه جلوی در کلیساها صف می‌کشدند گفت: حیف نیست که فرزند علی و فاطمه(س) در دستان دشمنان باشد؟ قطعا این موارد به مباحث فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و تربیتی بازمی گردد و باید غیرمستقیم به آن ورود کرد. وی تصریح کرد: جمعیت کشور پس از پیروزی انقلاب ۵۰ میلیون نفر بیشتر شده است، نرخ باسوادی از ۴۷ درصد به ۹۴ درصد رسیده است، باید قدردان بود.
دستگیری باند کلاهبرداری واتساپی
رئیس پلیس فتا البرز اعلام کرد که اعضای باند چهار نفره مجرمان اینترنتی که از طریق شبکه اجتماعی واتساپ از کاربران کلاهبرداری می‌کردند در این استان دستگیر شدند. سرهنگ رسول جلیلیان اظهار داشت: با تحقیقات ویژه پلیسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد این شگرد کلاهبرداری توسط یک باند سازمان دهی شده انجام می‌شود و با تماس واتساپی با روش تماس با شاکیان ازطریق واتساپ باترفند شما در مسابقه رادیویی برای سفر به عتبات عالیات برنده شدید حساب کاربران را خالی می‌کردند.
حضور زنان در ورزشگاه‌های عراق
در ال کلاسیکوی عراق زنان هم توانستند این بازی را از نزدیک تماشا کنند. تیم‌های فوتبال الزوراء و نیرو هوایی روز گذشته در لیگ برتر عراق بازی حساس موسوم به «ال کلاسیکوی عراق» را برگزار کردند. این بازی حساس با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. یکی از اتفاقات مهم در این دیدار بزرگ حضور بانوان عراقی در استادیوم بود. برنامه «کوره» عراق گزارشی میدانی از حضور بانوان در کنار خانواده‌هایشان در استادیوم بازی الزوراء و نیروهوایی تهیه کرد و از جو عالی ورزشگاه با حضور خانواده‌ها خبر داد.
لغو سفر قالیباف به دلیل کسالت
سفر رئیس مجلس به شهرستان لامرد برای حضور در مراسم تکمیل ظرفیت ۳۰۰ هزارتنی کارخانه آلومینیوم جنوب و همچنین سفر به مشهد برای حضور در کنگره شهدای غرب مشهد که قرار بود امروز پنج‌شنبه انجام شود، به دلیل کسالت رئیس مجلس لغو شده است. لازم به ذکر است، تست کرونا و اُمیکرون قالیباف منفی شده اما با این حال پزشکان توصیه کرده‌اند که فعلا رئیس مجلس شورای اسلامی استراحت کند.
مدیرعامل سایپا تغییر کرد
بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار در تغییر مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور، در نهایت وزیر صنعت تصمیم به تغییر مدیرعامل سایپا گرفت. براساس اخبار رسیده، حکم مدیرعامل جدید سایپا، «محمدعلی تیموری» که پیش از این مدیریت کیفیت شرکت مگاموتور را در دهه 80 بر عهده داشت به امضا رسیده و مراسم تودیع و معارفه در حال برگزاری است.
تعلیق حق رای ایران
رسانه‌ها از تعلیق حق رای ایران در سازمان ملل به‌دلیل عدم پرداخت حق عضویت ناشی از تحریم‌های آمریکا خبر دادند. رسانه‌ها غروب چهارشنبه به وقت تهران گزارش دادند که ۸ کشور از جمله ایران به دلیل عدم پرداخت بدهی، حق رای خود در سازمان ملل متحد را از دست دادند. ۸ کشور از جمله ایران، ونزوئلا و سودان حق رای خود در سازمان ملل را به دلیل پرداخت نشدن بدهی از دست دادند.
بکارگیری 170 هزار نفر علیه مجلس
علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس با اشاره به نشست غیرعلنی مجلس گفت: در جلسه دیروز اقدامات دشمن برای تخریب مجلس یازدهم مورد بحث قرار گرفت.وی افزود: واقعیت این است که دشمن بین 170 تا 180 هزار نفر نیرو را برای تخریب مجلس یازدهم و ایجاد انحراف در افکار عمومی و ایجاد یأس در میان مردم نسبت به عملکرد مجلس یازدهم به کار گرفته است.
دیدار رستم قاسمی با بشار اسد
منابع رسمی سوریه، عصرروزچهارشنبه، خبر دادند که «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی ایران در دمشق با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه دیدار و گفت‌و‌گو کرده است. دو طرف در این دیدار روابط دوجانبه به‌ویژه در زمینه اقتصادی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند و رئیس‌جمهور سوریه در راستای منافع استراتژیک ایران و سوریه و پیوند بخش‌های تجاری دو کشور بر اهمیت ایجاد طرح‌های جدید تأکید کرده است.
اعدام عوامل تروریستی خرم‌آباد
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: حکم اعدام ۲ نفرعامل اقدام تروریستی دهه فجر ۹۷ که پمپ بنزین «دره گرم» خرم آباد را به آتش کشیدند و منجر به شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی شدند اجرا شده است.محمد رزم در آیین صلح و سازش بین ۲ خانواده در کوهدشت افزود: این افراد از سوی نیروهای امنیتی در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.وی ادامه داد: این تروریست‌ها در کمترین زمان محاکمه شدند و مراحل اجرای حکم محاربه و اعدام آن‌ها طی شد و به سزای اعمال خود رسیدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار