| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

اکبر کارگر جم: کسی سراغی از من نمی‌گیرد

«اکبر کارگر جم»، پیشکسوت استقلال یکی از ارکان اصلی این تیم در سومین دوره جام باشگاه‌های آسیا بود. کارگرجم که ملقب به سیم‌خاردار بود در سال 1353 مرد سال فوتبال ایران شد. وی پاسخگوی سوالات بود:
سرخابی‌ها به‌دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای از لیگ‌قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند. نظرتان چیست؟
مسئولان در این زمینه سهل‌انگاری کردند. باید کارها را به‌موقع انجام می‌دادند که این کار را نکردند. برای آسیا بهتر بود استقلال و پرسپولیس در لیگ‌قهرمانان شرکت کنند؛ وجود سرخابی‌ها برای آسیا خیلی مهم بود.
استقلال ثبات نسبی پیدا کرده و در صدرجدول قرار دارد. عملکرد این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
«مجیدی» تیم جوانی دارد؛ بازیکنانی که انگیزه دارند و روز‌به‌روز بهتر می‌شوند. برخی مواقع بازی‌های این تیم بهتر است و برخی مواقع بد، ولی کم‌کم خوب می‌شوند.
از نسل فعلی بازیکنان استقلال کدام بازیکن به سبک دوران بازی‌تان شباهت دارد؟
همه بازیکنان خوب هستند. کسی بازی‌های من را به یاد نمی‌آورد که بگویم چه سبک بازی داشتم. زمان ما این امکانات و شرایط فعلی وجود نداشت.
چندی پیش «حسن روشن» را به‌دلیل اینکه نشناخته بودند، به ورزشگاه آزادی راه ندادند. فکر می‌کنید اگر به ورزشگاه بروید کسی شما را بشناسد؟
خیر، باید یک نفر را بگذارند تا ورزشکاران و پیشکسوتان را بشناسد و بداند چه کسی می‌آید و چه کسی می‌رود. راهکار ساده‌ای وجود دارد که کارت‌هایی برای پیشکسوتان صادر کنند.
وضعیت زندگی‌تان چطور می‌گذرد؟
زندگی‌ام روزبه‌روز کوچکتر شده است. آپارتمانی داشتم که آن را فروختم، دوباره آپارتمانی خریدم و بازهم مجبور به فروش شدم. خودرویم را فروختم و از جیبم هزینه کردم و دست نیاز به کسی دراز نکردم. کسی سراغی از من نمی‌گیرد. کم و بیش با زندگی ساختم و از این به بعد هم خدا بزرگ است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار