| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد

نگاه آبی‌ها به قهرمانی نیم فصل

آرمان‌ملی: هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر امروز با انجام 8 دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم استقلال بیشترین شانس را برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی نیم فصل دارد.
پیش بازی استقلال
تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی نیم‌فصل اول مهمان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان است. آبی پوشان پایتخت هفته گذشته با نتیجه ۳ بر ۲ برابر تیم مس‌رفسنجان پیروز شدند و با کسب ۳۲ امتیاز صدرنشینی خود را در جدول رده‌بندی حفظ کردند و قصد دارند با برتری برابر تیم نفت مسجدسلیمان، قهرمان نیم‌فصل اول شوند. آخرین قهرمانی تیم فوتبال استقلال در نیم‌فصل اول لیگ‌برتر فوتبال به سال ۹۰ - ۹۱ برمی‌گردد که شاگردان مظلومی با پیروزی برابر تیم نفت‌تهران توانستند قهرمانی نیم‌فصل را به‌دست آورند. شاگردان مجیدی می‌خواهند بعداز ۱۰ سال قهرمان نیم فصل اول لیگ‌برتر فوتبال شوند و دل هواداران خود را شاد کنند. محمد دانشگر به‌دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم استقلال در این بازی نیست. تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هم هفته گذشته در دربی جنوبی‌ها برابر تیم صنعت‌نفت آبادان با ۲ گل شکست خورد و با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. این تیم در وضعیت بحرانی به‌سر می‌برد و کمالوند هم چند روز پیش استعفا کرده اما هنوز مسئولان باشگاه درباره وضعیت این مربی تصمیم‌گیری نکردند. شاگردان کمالوند قصد دارند برابر آبی‌پوشان پایتخت به برتری دست یابند تا از انتهای جدول رده‌بندی رها شوند.
پیش بازی پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته برابر تیم ته جدولی پدیده به تساوی یک‌بریک دست یافت و با کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. سرخپوشان پایتخت قصد دارند با پیروزی برابر فجرشهیدسپاسی از استقلال رقیب دیرینه خود عقب نیفتند و امیدوارند در صورت باخت آبی‌پوشان بتوانند قهرمان نیم فصل شوند. البته شاگردان گل‌محمدی شانس کمی برای قهرمانی نیم‌فصل دارند، چون آبی‌پوشان از تفاضل گل بیشتری برخوردار هستند. عیسی آل‌کثیر مهاجم سرخپوشان رباط‌صلیبی پاره کرده است و به مدت ۶ ماه دور از فوتبال خواهد بود و این موضوع به دغدغه اصلی گل‌محمدی تبدیل شده است. علی شجاعی، وحدت هنانوف، امید عالیشاه، حامد پاکدل، محمد شریفی و عیسی آل‌کثیر به‌علت مصدومیت قادر به همراهی تیم پرسپولیس در این بازی نیستند. فجرشهیدسپاسی هم هفته گذشته برابر تیم تراکتور به تساوی دست یافت و با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. این تیم قصد دارد نیم فصل اول را با کسب امتیاز برابر پرسپولیس به پایان برساند. رضا آقا بابایی، سیروان قربانی و حمید نعمتی مصدومان تیم فجر شهیدسپاسی در این بازی هستند.
صحبت‌های یحیی
یحیی گل‌‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با فجر شهیدسپاسی شیراز از هفته پانزدهم لیگ‌برتر اظهارداشت: بازی خانگی را پیش‌رو داریم و قطعا کسب سه امتیاز برای ما اولین هدف و بهترین نتیجه می‌تواند، باشد. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. شرایط فنی و بدنی خوبی داریم و همه بازیکنان برای کسب سه امتیاز در این بازی با انگیزه هستند. فجر تیم خوبی است و بازی راحتی نداریم. باید خیلی تمرکز کنیم و با دیکته‌کردن خود به حریف و سرعت‌دادن به بازی با استفاده از فضا به موقعیت برسیم. سرمربی پرسپولیس در مورد استعفای مجید صدری از سرپرستی این باشگاه عنوان کرد: این مسائلی که در یکی دو سال اخیر برای تیم ما به‌وجود آمده انگار خیلی عادی شده. دو سال است در پرسپولیس حضور دارم و در این مدت چهار مدیرعامل باشگاه عوض شدند، هیچ ثباتی در بحث مدیریت نداشتیم. از شروع فصل و پس از استعفای سمیعی هم هنوز مدیرعامل و هیات‌مدیره مشخصی نداریم. متاسفانه این اتفاقات فقط برای پرسپولیس می‌افتد. از شروع فصل واقعا مشکلات زیادی داشتیم. از کوچ بازیکنان بگیرید تا عدم جذب بازیکنان جدید. حتی جذب یکی از مهاجمانی که نام او را داده بودم قرارداد ببندیم میسر نشد. جذب بازیکن در سطح تیم‌ملی اکنون برای پرسپولیس واقعا شدنی نیست. سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: حدود سه ماه است مشکل زمین تمرین داریم. دو زمین را که شرایط خوبی داشت پیشنهاد دادم اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت. تیم‌های دیگر راحت می‌توانند از این زمین‌ها استفاده کنند. شرایط ما واقعا سخت است. به حدی مشکلات زیاد است که آنها تیتر کردم که یادم نرود. گل‌محمدی عنوان کرد: هیات‌مدیره و مدیرعامل مشخصی در این مدت نداشتیم. در این میان لطمه زیادی هم در بحث داوری خوردیم. سعی دارم هیچوقت در مورد داوری صحبتی نداشته باشم اما اشتباهات خیلی بیش از اندازه شده است. دردناک‌تر و بدتر این است که از این اشتباهات توسط اعضای مربوط به داوری و فدراسیونی‌ها حمایت می‌شود. این مسائل جای نگرانی دارد و مشکلات ما را دوچندان کرده است. از طرف داوران هیچ امنیتی احساس نمی‌کنیم. امیدوارم این رویه جایی تمام شود و باید یکجا جلوی این مسائل گرفته شود. اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها باشد، نه اینکه تیمی هر هفته از این اشتباهات استفاده کند و تیم دیگر همیشه ضرر کند.
پیش بازی سپاهان
آلومینیوم اراک در آخرین بازی نیم‌فصل اول به مصاف تیم فوتبال سپاهان می‌رود. شاگردان خطیبی هفته گذشته برابر تیم پیکان به تساوی یک بر یک دست یافتند و با ۲۳ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند. این تیم درصدد است با پیروزی برابر تیم سپاهان، نیم فصل اول را به پایان برساند اما کار سختی برابر طلایی‌پوشان اصفهانی دارد. سپاهان هم هفته گذشته برابر تیم فولاد به برتری دست یافت و با کسب ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. شاگردان نویدکیا قصد دارند با برتری برابر تیم آلومینیوم اراک همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باقی بمانند اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.
پیش بازی تراکتور
تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی نیم‌فصل خود به مصاف تیم نساجی‌مازندران می‌رود. شاگردان سولدو هفته گذشته برابر تیم فجر شهیدسپاسی به تساوی یک بر یک دست یافتند و با ۱۲ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفتند. شاگردان ساکت الهامی هم هفته گذشته برابر تیم ذوب‌آهن به برتری دست یافتند و با ۱۹ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفتند.
برنامه دیدارهای هفته 15:
پنجشنبه 23 دیماه
فولادخوزستان پدیده
مس‌رفسنجان پیکان
ذوب‌آهن گل‌گهر سیرجان
نفت مسجدسلیمان استقلال
پرسپولیسفجرسپاسی
آلومینیوم اراک سپاهان
هوادارصنعت‌نفت آبادان
تراکتور نساجی مازندران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار