| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

ارز دولتی
امیدوارم این ارزی که مسئولان از آن صحبت می‌کنند برای مردم دردسرساز نشود، خیلی از مردم از همین بالا و پایین شدن نرخ ارز ضرر کردند و با مشکلات زیادی روبه‌رو شده‌اند.
احدی از تهران
تعطیلی پمپ گاز
پمپ گاز منطقه چیتگر و دهکده هم که در منطقه 22 نزدیک به دو هفته است که تعطیل است و مشکلاتی را برای رانندگان تاکسی تجریش - کرج ایجاد کرده است. از مسئولان تقاضا داریم که به این موضوع رسیدگی کنند.
بهرامی از تهران
مسکن ملی
سایت مسکن ملی برای مجرد‌ها باز نمی‌شود و ثبت نام که انجام می‌دهیم نمی‌توانیم به مرحله بعد برویم و سایت مشکل دارد و با اینکه تمام اطلاعات را درست وارد می‌کنیم اما همچنان این مشکل باقی است از مسئولان تقاضا داریم که به این موضوع رسیدگی کنند.
یک شهروند از اسلامشهر
درخواست از دولت
دولت جدید چرا به فکر مردم نیست. گرانی مسکن و خودرو و مایحتاج ضروری مردم واقعا سرسام‌آور شده است و هیچ‌کس به فکر مردم نیست. دیگر توان این همه گرانی را نداریم.
حامدی از تهران
سایت مسکن
با وجود پر کردن فرم اطلاعات در زمان اعلام شده و بارگذاری تمام مدارک مورد و نیاز و دریافت تاییدیه از سایت، حالا بعد از چند ماه یک پیامک دریافت کردم که اعلام کرده است که در آدرسی که اشتباه هم است یک خانه خالی دارم که مشمول مالیات می‌شود و اگر تا چند روز آینده اطلاعاتش را تکمیل نکنم مالیات به من تعلق می‌گیرد و اصلا از اطلاعات قبلی که آدرس منزل و اسکن‌های سند‌ها و... را بارگذاری کردم هیچ خبری نیست پس در حال حاضر این مدارکی که من ثبت کردم را چطور باید دوباره بارگذاری کنم.
یک شهروند از تهران
آسانسور مترو مفتح
در ایستگاه مترو شهید مفتح آسانسورها هر روز خراب است و حجم مسافران به قدری است که باید یک ساعت منتظر باشیم تا یک آسانسور مردم را جا به جا کند. ما که مشکل داریم چه جوری به محل کارمان برسیم با این وضعیت؟ هم مترو دیر می‌آید و هم آسانسور خراب است. مدیران مترو رسیدگی کنند.
شبیری از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار