| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

شرکت مرد ۸۲ ساله در امتحانات
مهدی بهمنی با ۸۲ سال سن، مسن‌ترین شرکت کننده البرز در امتحانات دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در رشته ادبیات و علوم انسانی این استان است. او که متولد ۹ مهرماه سال ۱۳۱۸ در تهران است در صنعت چاپ فعالیت می‌کند و با داشتن ۴ فرزند دختر و یک پسر و ۹ نوه خود را برای رفتن به دانشگاه آماده می‌کند. او گفت: همه فرزندانش دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس هستند.
شغل‌های من‌درآوردی
یک عضو شورای شهر تهران گفت: در مرکز ارتباطات شهرداری تهران، انتصابی اتفاق افتاده هر چند که معاون مرکز می‌تواند انتصابات مورد نظر خود را داشته باشد، اما نگرانی من از پست‌های «من‌درآوردی» است که اتفاق می‌افتد. این پست‌های سازمانی جدید از کجا آورده می‌شود. حبیب کاشانی افزود: خانمی که در این مرکز نمی‌خواستند کار کنند پست مشاور تحت عنوان مشاور در طراحی رویداد‌های اجتماعی دریافت کردند در حالی که در ۱۰۰ سال گذشته چنین پستی وجود نداشته.
مهران مدیری را نمی‌بخشم
گیتی معینی درباره دلخوری‌اش از مهران مدیری به یک شبکه اینترنتی گفت: «من هرگز آقای مدیری را نمی‌بخشم، من پنج روز تمام در سرما کار کردم، آبان بود ولی نیاوران هوای بسیار سردی داشت. نقش مادر مهران غفوریان را بازی می‌کردم. با آن پا درد شدید چند قرص خوردم تا کسی حال بد من را نبیند.» او ادامه داد: «دو، سه روز به ما تعطیلی دادند و گفتند با شما تماس می‌گیریم، چند روز گذشت دیدم کسی تماس نگرفت.
تایید حکم اعدام یک محیط‌بان
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: دیوان عالی کشور حکم دادگاه بدوی در خصوص قصاص محیط‌بان برومند نجفی را تایید و ابلاغ کرد. سرهنگ جمشید محبت‌خانی گفت: به‌رغم پیگیری‌های قضائی صورت گرفته و تلاش گروهی وکلای مدافع پرونده محیط‌بان برومند نجفی، در خصوص جان باختن یک فرد در منطقه حفاظت شده بیستون استان کرمانشاه، دیوان عالی کشور، حکم دادگاه بدوی در خصوص قصاص محیط‌بان برومند نجفی را تایید و ابلاغ کرد
درخواست عجیب زنیت از آزمون
باشگاه یوونتوس برای پر کردن جای خالی کیه‌زا ستاره بانوی‌پیر که رباط صلیبی پاره کرده می‌خواهد مهاجم ایرانی تیم روسی را به خدمت بگیرد. در تازه‌ترین خبر در این زمینه سایت «چمپیونات» روسیه اعلام کرد باشگاه زنیت سن پترزبورگ از «بانوی پیر» ۲۰میلیون یورو برای فروش «آزمون» درخواست کرده که تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد.
رفع تصرف اراضی ملی در بستان‌آباد
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بستان آباد گفت: پیرو تلاش‌های یگان حفاظت از اراضی ملی اداره راه و شهرسازی شهرستان بستان آباد، حدود۳۰۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال آزاد شد. به گزارش آفتاب‌نیوز، غلامرضا مختاری افزود: این اراضی ملی واقع در پلاک ۲۰۰۷/۱۳ اصلی بخش ۱۸ تبریز واقع در داخل شهر بستان آباد است که با دیوارکشی نسبت به تصرف این محل اقدام شده بود که با هوشیاری یگان حفاظت، آزاد سازی شد.
فساد به ضرر مردم است، نه شِکَر
«سید علی آسایش» رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان یزد در واکنش به اظهارنظرهای اخیر در خصوص شکر گفت: آنچه برای مردم ضرر دارد؛ فساد، رانت و دروغگویی است چرا که شکر هم مانند دیگر موادغذایی از لازمه‌های رشد انسان است ولی متاسفانه با تصمیم‌گیری‌های اخیر، شیرینی نیز مانند بسیار از مواد غذایی دیگر به یک کالای لوکس و دور از دسترس اغلب مردم تبدیل خواهد شد.
گاف اینستاگرامی بارسلونا
صفحه اینستاگرام باشگاه بارسلونا ویدیویی از سفر تیم به عربستان را منتشر کرد ولی به جای پرچم عربستان از پرچم یمن استفاده کرد. تیم فوتبال بارسلونا برای رویارویی با رئال مادرید در سوپر جام اسپانیا راهی عربستان شد. صفحه اینستاگرام باشگاه بارسلونا ویدئویی از سفر تیم را منتشر کرد که گاف بزرگی در آن وجود دارد که بارسلونا به جای پرچم عربستان، پرچم یمن را به نمایش درآورده است.
خط فقر واقعی، ۱۰میلیون تومان
معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس گفت: خط فقر در کشور با توجه به تراکنشش در شهر‌های بزرگ، متوسط و روستا‌ها متفاوت است، اما با افزایش تورمی که وجود دارد اگر بخواهیم مجموع و میانگین آن‌ها را در نظر بگیریم چیزی حدود ۱۰ میلیون تومان خط فقر، تقریبا می‌تواند واقعی باشد و براین اساس می‌توان گفت نیمی از جمعیت کشور ما زیر خط فقر هستند.
تذکر به یک انتصاب غیرقانونی
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران نسبت به یک انتصاب غیرقانونی در شهرداری تذکر داد. مهدی اقراریان در جلسه دیروز شورای شهر تهران گفت: وقتی می بینیم که به اصول اولیه در امر انتصابات توجه نمی‌کنند و به تذکرات اعضای شورا نیز توجه نمی شود مجبوریم آن را در صحن مطرح کنیم.
«مقدسی»، رئیس کل گمرک شد
علیرضا مقدسی که از ۲۷ آذر ماه با حکم خاندوزی، سرپرست گمرک ایران شده بود با حکم امروز وزیر، به عنوان معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران منصوب شد. مقدسی دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت راهبردی از دانشگاه دفاع ملی، لیسانس و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه‌های تهران و آزاد اسلامی و دارای سابقه در گمرک است.
حکم وزیر علوم برای فرزند یک نماینده
بر اساس چارت جدید وزارت علوم تحقیقات و فناوری «محمدهادی زاهدی» به عنوان مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم منصوب شد. وی پیش از این مدیر آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بود. «محمدهادی زاهدی» فرزند محمدمهدی زاهدی وزیر علوم سابق و عضو فعلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است. محمد مهدی زاهدی در دولت محمود احمدی‌نژاد وزیر علوم بود.
خاکریز روس‌ها شده‌ایم
رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روس‌ها اختلافات ایران را با دنیا طولانی می‌کنند. شما این خرده را به روس‌ها می‌گیرید که چرا این رفتار را در قبال ایران انجام می‌دهند؛ ولی من معتقد هستم در دنیا همه منافع خودشان را در اولویت قرار می‌دهند. فلاحت‌پیشه با انتقاد از رفتار روس‌ها در قبال ایران افزود: روسیه براساس یک سلسله منافع، کشور ما را تبدیل به یک خاکریز در برابر آمریکا کرده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار