| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به من هم یاد دادند به نماینده AFC دروغ بگویم

کاپیتان اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: برای ادامه حضور پرسپولیس در آسیا در مقطعی من هم مجبور شدم به نماینده AFC دروغ بگویم.
حذف از آسیا
محمد پنجعلی در مـــورد حذف استقــــلال و پرسپولیـــس در لیگ‌قهرمانان آسیا و اینکه وزیرورزش گفته هنوز این دو باشگاه حذف نشده‌اند، اظهارداشت: نفس عمل مهم است اگر امیدی هم برای ادامه این دو تیم در آسیا وجود داشته باشد اما واقعا فوتبال ما حرفه‌ای است؟ مدام سندسازی می‌کنیم و این مدارک را تحویل‌شان می‌دهیم و می‌گوییم فوتبال‌مان حرفه‌ای است، چند سال دروغ بگوییم؟
دیدار با نماینده AFC
وی با اشاره به دیدار خودش با نماینده AFC بیان داشت: چند سال پیش به‌خود من هم یاد دادند که به نماینده AFC دروغ بگویم. به من گفتند به او بگویم که ورزشگاه آزادی مال پرسپولیس است و ورزشگاه تختی متعلق به استقلال! من هم مجبور شدم برای موقعیت پرسپولیس در آسیا دروغ بگویم و به آن نماینده که بازیکن اسبق تیم هرتابرلین آلمان بود این حرف را بزنم. او به من گفت 15 روز است که در ایران هستم اما با هیچ فوتبالیست ملی روبه‌رو نشده‌ام و فقط مدیران را دیده‌ام. قشنگ نبود اما من هم مجبور شدم به او دروغ بگویم زیرا اگر می‌فهمیدند پرسپولیس و استقلال ورزشگاه ندارند کارمان بد می‌شد. این دروغ‌ها به ضررمان است. نتیجه این شرایط این است که نه در لیگ‌قهرمانان آسیا و نه در جام‌ملت‌های آسیا چندین سال است که هیچ قهرمانی نداشته‌ایم؛ ما هدف را گم کرده‌ایم و فقط سندسازی می‌کنیم.
حرفه‌ای؟
وی تاکیدکرد: فوتبال ما با این شرایط نه‌تنها حرفه‌ای نیست بلکه آماتور هم نیستیم. تا چند سال پیش بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی دست باشگاه‌ها نبود. شرایط نقل‌وانتقال بازیکنان‌مان را ببینید، باشگاه‌ها از حق پخش تلویزیونی محروم هستند. در فوتبال یاد گرفتیم دست در جیب مردم کنیم و به فوتبالیست بدهیم این کار اصولی نیست و باید درست شود نباید در فوتبال از بیت‌المال خرج کرد.
پتانسیل
کاپیتان اسبق تیم‌ملی با اشاره به پتانسیل‌های بالای ایران عنوان کرد: ظرفیت فوتبال ما بالاتر از آسیاست. ببینید چند بازیکن در سطح اول اروپا داریم، ما استعدادهای فراوانی داریم که هرز می‌روند، نباید در جام‌ملت‌های آسیا مقابل عراق و سوریه کم بیاوریم، باید دنبال کار اصولی و درست برویم، فوتبال را نباید دولت اداره کند، همه دنیا از فوتبال درآمدزایی دارند اما ما در فوتبال از بیت‌المال خرج می‌کنیم. از حق کارگری که حتی حقوقش به‌موقع پرداخت نمی‌شود در فوتبال خرج می‌‌کنیم نباید فوتبال با پول کارگر و بیت‌المال بچرخد باید در فوتبال زحمت کشید و پول‌سازی کرد و درآمد داشت. وی افزود: در همه دنیا فوتبال از خودش درآمدزایی می‌کند اما ما از جیب می‌خوریم. یکسره هم باشگاه‌های ما بدهکارند و از آنها شکایت می‌شود و مدام پنجره‌ها بسته می‌شود و از آسیا حذف‌‌مان می‌کنند. اینها به‌خاطر این است که کسی سرجایش نیست هرکس باید کار خودش را کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار