| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

کشف قطعات لوازم خودرو
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف پنج هزار قطعه لوازم خودرو احتکارشده به ارزش هشت میلیارد ریال در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان خبر داد. سرهنگ مهدی پورامینایی افزود: در اجرای طرح برخورد با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان در پی اقدامات اطلاعاتی از احتکار لوازم یدکی در یک انبار در حاشیه شهر کرمان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل و هماهنگی با دستگاه قضائی در بازرسی از انبار موردنظر، پنج هزار قطعه خودرو و هفت دستگاه موتور کامل خودرو مربوط به خودروهای زانتیا، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ را کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
توقیف چراغ‌‌های چینی قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف انبار دپوی محموله چراغ شارژی به ارزش ریالی ۶۰ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ علی ولیپورگودرزی گفت: طی رصدهای اطلاعاتی نامحسوس و کسب اطلاع از تخلیه بار قاچاق در محدوده خیابان رجایی جنوب، ماموران این پلیس به محل اعزام و موفق به کشف انبار دپوی بیش از ۳۱ هزار و ۳۶۰ عدد چراغ شارژی قاچاق شدند. وی افزود: با بررسی‌های اولیه مشخص شد اسناد گمرکی ارائه شده با کالاها مغایرت دارند و فاقد هرگونه اسناد مثبت گمرکی است. در همین راستا نیز کالاها توقیف شده و به‌همراه متهمان دستگیر شده به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شدند. به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، در ادامه تحقیقات مشخص شد که کالاها شامل ۳۱ هزار و ۳۶۰ چراغ شارژی محصول کشور چین به ارزش ریالی ۶۰ میلیارد ریال است. وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا‌های مربوط به معیشت مردم از اهم وظایف این پلیس است، اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و یا احتکار در سطح تهران بزرگ با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.
کشف 292 کیلو تریاک
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف292 کیلو و 640 گرم تریاک، توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری 2 متهم در عملیات تکاوران 113 راور خبر داد. سردارعبدالرضا ناظری بیان کرد: تکاوران 113 راوربا اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله موادمخدر از شهرهای جنوبی به مرکز کشور مطلع و رصد محورهای موردنظر را در دستور کار قرار دادند. وی با اشاره به اینکه ماموران در پلیس راه ماهان به یک دستگاه پژو 405 که راه‌پاک‌کن مواد بود مشکوک و آن را متوقف کردند، افزود: پس از چند دقیقه یکدستگاه وانت نیسان نیز وارد پلیس راه شد و پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن 292 کیلو و 640 گرم تریاک از زیر بارتره‌بار آن کشف شد. فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری 2 متهم و توقیف 2 خودرو در این عملیات بیان داشت: تکاوران پلیس برای جلوگیری با پدیده شوم موادمخدر در اقصی نقاط این استان پهناور در حال انجام ماموریت هستند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار