| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

مرسولات پستی
متاسفانه چند وقتی است که شرکت ملی پست بسیار کند عمل می‌کند مرسولاتی که به عنوان پیشتاز ارسال می‌شود قبلا در سه روز به مقصد می‌رسید ولی الان کمتر از یک هفته به مقصد نمی‌رسد. علاوه بر این پاسخگویی هم وجود ندارد. از مسئولان اداره پست درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
شاهمرادی از تهران
گرانی مرغ
چرا باید در تلویزیون اینقدر راحت در مورد گرانی مرغ صحبت کنند و اعلام کنند که مرغ ۸۰ هزار تومان خواهد شد؟ مسئولان حقوق خوبی دریافت می‌کنند و نگران این گرانی‌ها نیستند. ولی به فکر یک کارگری باشید که حقوقش از اول سال حتی هزار تومان هم افزایش نداشته با این گرانی‌های سرسام‌آور چطور می‌تواند امرار معاش کند.
یک شهروند از تهران
کارت سوخت
برای درخواست کارت سوخت المثنی هر وقت به پلیس +10 مراجعه می‌کنیم اعلام می‌کنند که سایت ثبت نام کارت سوخت برای موتور بسته است و نمی‌توانید ثبت نام کنید از مسئولان تقاضا داریم که به این موضوع رسیدگی کنند تا مشکلات ما رفع گردد.
صفایی از تهران
قوه قضائیه
عفو و بخشش بعضی از زندانی‌ها که رضایت خودشان را از شاکی گرفته‌اند و جریمه‌هایشان را نیز پرداخت کرده‌اند انجام شده است رئیس قوه قضائیه نامه را داده ولی دادسرا قبول نمی‌کند. از رئیس قوه قضائیه درخواست داریم که به این موضوع‌ها رسیدگی کنند تا مشکلات زندانی‌ها حل شود.
یک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار