| کد مطلب: ۱۰۲۹۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

عملکرد پرسپولیس رضایت‌بخش نیست!

تیم پرسپولیس تا هفته چهاردهم لیگ‌برتر نمایش خوبی نداشته و تعداد گل‌های دریافتی این تیم دو رقمی شده است. اسماعیل حلالی بازیکن سابق پرسپولیس در این خصوص صحبت کرد.
پرسپولیس در هفته چهاردهم با صدرجدول فاصله دارد!
با توجه به نفراتی که در این فصل برای پرسپولیس بازی می‌کنند، نتایج خیلی خوب بوده است ولی اگر بخواهیم با عملکرد پنج فصل اخیر مقایسه کنیم رضایت‌بخش نیست. مهره‌هایی که در اختیار کادرفنی هستند برای نمایش مورد انتظار هواداران کافی نیستند. مشکلاتی درون دروازه تیم و همچنین در سازمان دفاعی سرخ‌پوشان دیده می‌شود. تغییرات زیاد و مصدومیت‌ها باعث شده تا ناهماهنگی‌هایی به‌وجود آید. حامد لک به‌عنوان دروازه‌بان اول تیم در برخی بازی‌ها گل‌هایی دریافت کرده که خودش نیز به‌عنوان دروازه‌بان می‌پذیرد عملکرد مطلوب را در آن لحظات ارائه نکرده است.
درصد اشتباهات تیم در کارهای دفاعی بالا رفته است!
باید کمی واقع‌بین باشیم و ایرادها را قبول کنیم. زمانی‌که علیرضا بیرانوند به پرسپولیس پیوست، ایگورپانادیچ مربی دروازه‌بان‌های تیم که دستیار خوب برانکوایوانکوویچ بود توانست تاثیرات زیادی روی عملکرد بیرانوند داشته باشد. او با تمرینات سخت و دشوار دروازه‌بان فعلی تیم‌ملی را چند پله بالاتر برد. حامد لک نیز در این دو سالی که در پرسپولیس حضور داشته متاسفانه در بازی با پا پیشرفت چندانی نداشته است. وقتی که در تیم بزرگ پرسپولیس نتوانسته رشد کند باید این موضوع به او تذکر داده شود تا بتواند برای ارائه بازی بهتر رشد کند. او حداقل می‌تواند بازی با پای خود را اگر صفر است به ۵ برساند و حتی اگر به ۱۰ هم نرسید قابل قبول خواهد بود چون به سود تیم است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار