| کد مطلب: ۱۰۲۹۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

فردای مدیرعاملی‌ام در «پرسپولیس» استعفا کردم

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس مدعی شد یک روز پس از انتخابش به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس از سمت خود استعفا کرده است.
سهام پرسپولیس؟
محمد رویانیان درباره اسناد رسمی که منتشر شده و از او و زنده‌‌یاد کاشانی به‌عنوان مالک 2 درصد سهام پرسپولیس نام برده شده است، گفت: من همین الان از این موضوع اطلاع پیدا کردم. این حرف‌ها اصلا سندیت ندارد و با عقل جور در نمی‌آید. من نه اطلاع دارم و نه تایید می‌کنم. این موضوع برای زمان علی‌آبادی است که در سال 84 رئیس سازمان تربیت‌بدنی بوده. من سال 90 به پرسپولیس آمدم. یعنی علی‌آبادی از شش سال آینده اطلاع داشته است؟ وی در پاسخ به این سوال که «چرا در این اسناد اسم شما آمده است؟»، تصریح کرد: نمی‌دانم چه نامه‌هایی زده شده است. از سال 84 که علی‌آبادی رئیس بود، بعداز او سعیدلو آمد و بعداز آن‌هم عباسی در وزارت ورزش بود. ممکن است در زمان علی‌آبادی یک چیزی را طبق یک بند قانونی به اعضای هیات‌مدیره یا مدیرعامل داده و بعد از آن بررسی کرده‌اند. من نیمه دوم سال 90 با رأی مجمع مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شدم و تا سال 97 در ثبت شرکت‌ها بنده مدیرعامل شناخته می‌شدم و این یکی از تخلفات بَیِن وزارت ورزش بوده است. بعداز من هفت مدیر آمدند و همه سرپرست بودند که خلاف بوده است و باید در ثبت شرکت‌ها مدیر بعد از من معرفی می‌شد که هیچکدام از این مراحل اداری بعداز رفتن من طی نشده است. متاسفانه ثبت‌شرکت‌ها من را تا سال 97 مدیرعامل می‌دانست در حالی‌که من سال 92 رفته بودم. شاید در رسیدگی‌ به پرونده پرسپولیس به این مساله استناد کردند که رسما مدیرعامل چه کسی بوده است در صورتی‌که من مدیرعامل نبوده‌ام. بعداز اینکه سازمان تربیت‌بدنی تبدیل به وزارت ورزش شد، تنها مدیرعاملی که رسما در مجمع باشگاه انتخاب شد من بودم که در ثبت شرکت‌ها تا سال 97 اسم من بود. تا زمان گرشاسبی همه مدیرانی که آمدند رسمی و قانونی مدیرعامل باشگاه نبودند.
بازگشت به گذشته؟
رویانیان در پاسخ به این سوال که «اگر به گذشته برگردید مدیرعامل پرسپولیس می‌شوید؟»، خاطرنشان کرد: اگر الان پیشنهاد شود، دوباره به پرسپولیس نمی‌آیم و مسئولیت قبول نمی‌کنم. در آن زمان هم که به من پست مدیرعاملی پرسپولیس را دادند، فردای آن روز استعفا کردم، ولی وزیر گفت که یک مدتی بمانم که این مدت نزدیک سه سال شد. وی در واکنش به این موضوع که شاید اسناد را به‌جای شما امضا کردند و سهام را به‌نام شما زدند، تصریح کرد: نه بعید است. من مدیرعامل رسمی پرسپولیس بودم و در آن زمان اسم پیروزی را به پرسپولیس برگرداندیم.
حذف سرخابی‌ها
مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره حذف سرخابی‌ها از آسیا افزود: میلیون‌ها نفر طرفدار این دو باشگاه هستند و می‌خواهند تیم محبوب‌شان در آسیا باشد. حذف استقلال و پرسپولیس شوکی بزرگ برای هواداران‌شان است و چنین اتفاقی حق این تیم‌ها و هواداران‌شان نبود. رویانیان گفت: من می‌گویم مجمع پرسپولیس به بنده حکم داد که باید باشگاه را خصوصی کنیم. چند مدت کار و شرکت ایجاد کردیم و بعداز آن کنار رفتیم. تقریبا هشت سال است این موضوع رها شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار