| کد مطلب: ۱۰۲۹۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق
رئيس مركـــز اطلاع‌رساني پليس فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال توسط ماموران يگان تكاوري استان خبر داد. سرهنگ حميد افرامن بيان كرد: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز ماموران يگان تكاوري استان حین کنترل خودروهاي عبوري در محور فيروزآباد- شيراز به یکدستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. وي با اشاره به اینکه در بازرسي از این اتوبوس 10 حلقه لاستيك و 2 دستگاه موتور و گيربكس خودرو هايلوكس همراه با متعلقات مربوطه كه خارجي و قاچاق بود كشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه 5 میلیارد ريال برآورد شده است. رئيس مركز اطلاع‌رساني پليس فارس با اشاره به معرفی راننده به دستگاه قضائی، تصريح كرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه افراد فرصت‌طلب موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.
تصادف تریلر با پراید 2 کشته داد
رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصــادف یک کامیون کشنده دانگ‌فنگ با سواری پراید در محور تیران- نجف‌آباد و فوت 2 نفر و مجروح‌شدن 2 فرد دیگر خبر داد. سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: پس از تماس مردمی با مرکز فوریت‌های 110 پلیس و اعلام یک مورد تصادف منجر به فوت در محور تیران- نجف‌آباد بلافاصله گشت پلیس راه نجف‌آباد به محل اعزام شد. وی افزود: در این حادثه یک کامیون کشنده دانگ‌فنگ با سواری پراید تصادف کرده بود که متاسفانه 2 سرنشین پراید در دم فوت و 2 سرنشین دیگر نیز مجروح شده بودند. رئیس پلیس راه اصفهان ادامه داد: علت این حادثه توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه نجف‌آباد حرکت با دنده‌عقب توسط سواری پراید در محور اصلی اعلام شده است. سرهنگ زارع در پایان باردیگر از شهروندان خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کرده و از عجله و شتاب اکیدا خودداری کنند تا شاهد داغ‌دارشدن خانواده‌ای نباشیم.
توقف ۱۸ خودرو به‌دلیل دوردور
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۱۸ خودروی تقویت شده در بزرگراه همدانی خبر داد که اقدام به دوردور، حرکات مخاطره‌آمیز و تولید صدای ناهنجار می‌کردند. سرهنگ علی همه‌خانی اظهارداشت: ۱۸ دستگاه خودرویی که اقدام به تقویت سیستم موتور، دستکاری در ارتفاع، صدای ناهنجار، دستکاری در اگزوز، نصب شیشه دودی کرده و در بزرگراه همدانی محدوده پژوهش اقدام به دوردور می‌کردند، توسط تیم‌های پلیس بزرگراه در طرح مهار پلیس راهور متوقف و به پارکینگ منتقل شدند. وی افزود: یکی از پرخطرترین اقداماتی که برخی رانندگان وسایل نقلیه ممکن است انجام می‌دهند دستکاری در وضعیت ظاهری وسایل نقلیه یا تقویت موتور خودرو است. معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه دستکاری و خارج‌کردن وسیله نقلیه از استاندارد کارخانه مصداق بارز تغییر وضعیت خودرو محسوب می‌شود، تصریح کرد: برابر قانون تاین خودروها توقیف می‌شوند. ۱۸ خودرو هم که در بزرگراه همدانی اقدام به دوردور و تولید صدای ناهنجار و ایجاد اختلال در نظم عبورو مرور و به خطر افتادن امنیت و جان شهروندان می‌کردند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار