| کد مطلب: ۱۰۲۹۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

بلیت شناور
در پی نوسانات ارزی در این دو سال اخیر تعاونی شناوران قشم و بندرعباس به دلیل عدم تامین هزینه‌های تعمیر و نگهداری شناورهای مسافری اقدام به افزایش بلیت شناور به منظور جبران هزینه‌های مذکور کرده‌اند. با توجه به اینکه حدود ۶۰ درصد ترددهای بومیان قشم به بندرعباس با کارهای ضروری درمان، آموزش، کارهای اداری و معیشت مردم همراه است، از مسئولان انتظار می‌رود در این مورد فکری به حال این موضوع بکنند تا مشکلات مردم حل شود.
یک شهروند از قشم
بیمارستان خصوصی
اکثر بیمارستان‌های خصوصی زنان و زایمان که دکترها بیماران خود را ارجاع می‌دهند با قیمت‌های بالا بستری کرده و ترخیص می‌کنند ولی جالب اینجاست که رسیدگی که در این بیمارستان‌ها صورت می‌گیرد اصلا درخور بیمارستان خصوصی نیست و جای تعجب دارد. جا دارد مسئولان وزارت بهداشت بازرسانی را به این بیمارستان‌ها بفرستند تا باخبر شوند که در این بیمارستان‌ها چه می‌گذرد.
یک شهروند از تهران
گرانی گوجه فرنگی
مسئولان گفته بودند هیچ‌گونه گرانی‌ای نداریم؛ حال که گوجه‌فرنگی کیلویی 15هزار تومان شده است، می‌گویند چون قیمت این محصول فصلی است ربطی به گرانی ندارد!
محبی از تهران
جوابیه شهرداری منطقه 12
پیرو درج مطلبی در تاریخ 9/9/1400 تحت عنوان (مخازن پسماند منطقه مفقود شده و وضعیت بهداشتی منطقه نامناسب است) به اطلاع می‌رساند: کلیه مخازن پسماند به‌صورت روزانه توسط دستگاه‌های فان تخلیه و به صورت هفتگی و طبق برنامه‌ریزی شست‌وشو و رنگ‌آمیزی می‌شود و با توجه به اینکه مخازن طبق آنالیز تحویل پیمانکار خدمات شهری شد موظف به حفظ و نگهداری است در صورت کمبود مخزن جریمه لحاظ و از صورت وضعیت ماهیانه کسر می‌شود.
محمد جنگروی
رئیس روابط عمومی منطقه 12

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار