| کد مطلب: ۱۰۲۹۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

بیش از 5000 مجرم دستگیر شدند
فرمانده انتظامی لرستـــان از اجرای طرح ضربتی عملیات مشترک در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۴۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ۵ هزار و ۲۳۴ مجرم انواع جرائم دستگیر شدند. سردار یحیی الهی اظهارکرد: به‌منظور بالابردن ارتقا ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت معاونت عملیات و با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه به منظور کشف کالای قاچاق، موادمخدر، جمع‌آوری سلاح و مهمات و غیره در نقاط آلوده و جرم‌خیز و محورهای مواصلاتی لرستان در چندین مرحله به اجرا گذاشته شد. وی افزود: در این طرح ۴۵۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی، ۲۰۶ عدد انواع فشنگ کشف و در این رابطه ۲۸۲ نفر دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ضمن پاکسازی نقاط‌آلوده و جرم‌خیز ۶۲۶ کیلو گرم انواع موادمخدر کشف و یک‌هزار و ۷۰۳ قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر دستگیر شد. این مقام ارشد انتظامی لرستان در ادامه کشف ۴۵۰ فقره انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۳ میلیارد تومان، انهدام ۱۲ باند و توقیف ۳۲۵ دستگاه خودرو و دستگیری ۴۲۸ نفر را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد. الهی با اشاره به اینکه در ادامه این طرح ۳۸ باند سارق شناسایی و دستگیر و ۲ هزار و ۲۳۵ فقره انواع سرقت کشف شده است، گفت: ۶۸ شرور و اراذل و اوباش سطح ۱ و ۲ و نوظهور و عاملان تیراندازی دستگیر شده‌اند. فرمانده انتظامی استان، در ادامه به انهدام ۳ باند ۸ نفره سارقیان مسلح در سطح استان اشاره و بیان کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۱ فقره انواع سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک‌هزار و ۲۰۰ قلم اجناس سرقتی شامل، لوازم خانگی، مغازه، خودرو، کابل‌های برق و مخابراتی، ۳ دستگاه سواری و یک تیغه خشاب کلاش، ۱۳ تیرجنگی، یک رشته دست‌بند، یک قوطی افشانه و یک تیغه قمه که حین سرقت از آنها استفاده می‌کردند، کشف شد. وی به دستگیری ۹ قاتل فراری اشاره و خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح یک‌هزار و ۴۰۷ متهم فراری و تحت تعقیب قضائی نیز دستگیر و در مجموع ۵ هزارو ۲۳۴ مجرم انواع جرائم توسط پلیس لرستان زمین‌گیر شده‌اند.
دستگیری سارق حین سرقت
بازرسی پلیس راهور فاتب از دستگیری سارق تلفن‌همراه در حین سرقت توسط عوامل منطقه ۱۱ پلیس راهور فاتب خبر داد. سرهنگ علی‌اصغر شریفی گفت: تیم گشتی منطقه ۱۱ پلیس راهور فاتب در تقاطع جمهوری ولیعصر مشاهده می‌نمایند که سارقی در حال سرقت تلفن‌همراه یکی از شهروندان است. وی افزود: عوامل منطقه ۱۱ پلیس راهور فاتب بلافاصله و به سرعت؛ و قبل از آنکه سارق متواری شود در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر می‌نمایند. سرهنگ شریفی ادامه داد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده و رسیدن عوامل کلانتری ۱۲۹ جامی در محل سرقت این سارق به‌همراه تنظیم صورتجلسه‌ای جهت سیر مراحل قانونی تحویل این عوامل شد. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در دستگیری این سارق، به شهروندان توصیه کرد هنگام رویت چنین مواردی و به منظور حفظ اموال شهروندان و دستگیری سارقان در اولین فرصت قبل از اقدام به هر کاری با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس را در جریان بگذارند تا همکاران بنده بتوانند در اولین لحظات خود را به محل برسانند و اقدامات پلیسی خود را انجام دهند.
کشف داروی کمیاب از
یک فروشنده اینستاگرامی
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از دستگیری فروشنده داروهای نایاب و کمیاب در یک صفحه اینستاگرامی خبر داد. سرهنگ داود معظمی‌گودرزی گفت: در رصدهای اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران مشخص شد، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۹۰ هزار دنبال‌کننده به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب در فضای‌مجازی می‌پردازد. وی عنوان کرد: در ادامه بررسی‌های پلیس هویت مدیر این کانال و مخفیگاهش شناسایی و نتیجه تحقیقات اولیه به مرجع قضائی منعکس شد. رئیس پلیس فتا تهران ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یکی از مناطق حاشیه‌ای تهران دستگیر و بیش از ۵۰۰ هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از این مکان کشف شد. وی با بیان اینکه متهم در پی‌جویی‌های انتظامی به جرم‌انتسابی اعتراف کرد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند. بر اساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرهنگ گودرزی با بیان اینکه خرید و فروش محصولات دارویی در فضای‌مجازی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی و تاریخ گذشته در فضای‌مجازی متصور است، بهتر است تا هرگونه دارو و موادبهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار