| کد مطلب: ۱۰۲۹۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد

خبـــر

تاکید «صدر» بر تشکیل دولت ملی
رهبر جریان صدر عراق در سخنانی باردیگر بر ضرورت تشکیل دولت اکثریت ملی تاکید کرد. مقتدی صدر با انتشار توئیتی نوشت: امروز جایی برای فرقه‌گرایی نیست، امروز زمان دولت ملی است که در آن شیعیان از حقوق اقلیت‌ها، سنی‌ها و کردها دفاع می‌کنند. وی با اشاره به انتخاب رئیس‌جمهوری توسط کردها و ریاست پارلمان توسط سنی‌های عراق، افزود: همچنین امروز روزی است که کردها از حقوق اقلیت‌ها، سنی‌ها و شیعیان دفاع می‌کنند و سنی‌ها نیز از حقوق اقلیت‌ها، شیعه‌ها و کردها دفاع می‌کنند. مقتدی صدر خاطرنشان کرد: امروز جایی برای فساد نیست، چراکه همه طایفه‌ها از اصلاحات حمایت خواهند کرد. رهبر جریان صدر عراق ادامه داد: وی همچنین تاکیدکرد: امروز ما و مردم به وابستگی نه خواهیم گفت، تصمیم ما عراقی، شیعی، سنی، کردی، ترکمانی، مسیحی، فیلی، شبک، ایزدی، صابئی است.
«پمپئو» قصد نامزدی دارد؟
تصاویر منتشرشده از مایک پمپئو وزیر امورخارجه سابق آمریکا که به‌شدت کاهش‌وزن داشته، این گمانه‌زنی‌ها را مطرح کرده است که وی احتمالا نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات‌متحده را مورد بررسی قرار می‌دهد. پمپئو پس از پایان دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به‌شدت کاهش‌وزن داشته و تصاویر منتشر شده از وی، گویای این مهم است. اگرچه برخی رسانه‌ها، گمانه‌زنی‌هایی را درباره بیماری سرطان پمپئو مطرح کرده‌اند، وی این موضوع را تکذیب کرده و گفته که با ورزش و رژیم غذایی موافق به کاهش وزن به میزان ۹۰ پونده شده است. در همین حال، برخی رسانه‌ها کاهش وزن وی را نشانه انگیزه و آمادگی او برای چالاک‌ترشدن با هدف شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ می‌دانند. نشریه انگلیسی تایمز در گزارشی نوشت: تارنمای هیل وی را یکی از ۱۰ جمهوریخواهی دانسته است که به احتمال زیاد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد می‌شوند.
بازهم انتقاد «ترامپ» از «بایدن»
دونالد ترامپ در بیانیه‌ طولانی خود از سازمان‌های رسانه‌ای و چپ‌ سیاسی انتقاد کرد و گفت که آنها تلاش می‌کنند تا آمریکا را به کشوری تبدیل کنند که مردمانش به سختی بتوانند آن را تشخیص دهند. ترامپ، اظهارکرد: این چپ‌گراهای رادیکال در واشنگتن هیچ اهمیتی به دموکراسی آمریکا نمی‌دهند. تنها چیزی که آنها اهمیت می‌دهند این است که بر خود شما و ثروتتان کنترل داشته باشند. ترامپ افزود: اما برای آنها بدترین بخش این است که مردم آمریکا حقیقت را از میان رویدادهای رسانه‌ای ساختگی آنها می‌بینند که به‌طور نفرت‌انگیزی با شکست امنیتی تحت مدیریت پلوسی در کنگره و تاریک‌ترین روزها در تاریخ آمریکا و مرگ 3000 آمریکایی قابل قیاس است. مردم یک سیاستمدار بدبین را می‌بینند که برای انتخابات نامزد شد و وعده‌هایی درخصوص وحدت داد اما اکنون تفرقه‌انگیزترین کار ممکن از جمله تهمت‌زدن به مخالفان و رقبای سیاسی خود را انجام می‌دهد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار